Ik vroeg me af welke luier jullie in de nacht gebruiken?
Wij hebben nu steeds vaker doorlek problemen (weer het bed verschonen en wassen..zucht haha). Ik vind pampers harmonie fijn qua model maar voor de nacht een drama, houdt te weinig vocht vast. Kruidvat lekt bij ons door aan de voorkant terwijl de achterkant nog droog is (ja piemeltje is naar beneden 😉)
Sommige luiers heten ‘dry nights’ oid maar ben bang dat dit marketing is.
Welke luier houdt in jullie ervaring de meeste plas vast?
Wij gebruiken pampers premium protection (zowel nachts als ook overdag) en die wekt het beste voor ons, nog geen enkele keer doorgelekt.
Kruidvat luier is gelijk bij de eerste keer aandoen door gelekt.
Heb je wel de goede maat ? Als luiers de klein zijn dan lekken ze ook sneller door 😊
Wij juist pamper doorlekken zelf na 3 uur overdag.. dus kruidvat houd het 12 uur vol hier zit die wel van voor tot achter vol naar droog. Mischien kun je een maat groter al proberen?
Bij de oudste was een luier broekje van baby dry pampers maatje groter de oplossing. De jongste word nu snachts nog verschoond bij der fles anders lekt ze ook door, als ze van die fles afgaat krijgt ze ook een luierbroekje om te proberen. Wij hebben overigens buikslapers.
Wij hadden dit ook! Hebben overdag ook de Kruidvat luiers. Hebben nu een maat groter genomen in pampers babydry. Lekt niet meer door! Onze kleine slaapt op de buik waardoor ze steeds aan de voorkant doorlekte. Wat ook nog kan helpen is om de luier achterstevoren aan te doen.
Wij hadden dit ook! Hebben overdag ook de Kruidvat luiers. Hebben nu een ma ...
Hadden trouwens eerst Kruidvat maat groter geprobeerd, luier achterstevoren, pampers premium protection geprobeerd. Maar dit werkte niet bij ons. Pampers babydry dus wel (en doen hem niet achterstevoren).
Wij gebruiken luier 4 van Kruidvat voor de nacht , eigenlijk moet hij helemaal over maar we moeten 3 nog opmaken, dus die gebruiken we overdag 😊 maar tegenwoordig meld meneer zich weer wat vaker 😅 dus verschonen dan wel met 3
Mijn dochter slaapt op haar buik en kreeg ook ineens zo’n nat randje boven haar luier. Ik gebruik nu voor de nachten een luierbroekje in de kleinste maat en dat gaat perfect.
Bij mijn oudste al bijna 3 jaar kruidvat en nooit geen problemen met doorlekken. Nu bij de jongste, dramaaa.. Lekte constant door bij kruidvat, mooi groter ook en andere merken ook. Nu voor overdag pamper premium protection en in de nacht pampers babydry en geen enkele doorlekkers meer hier!
Wij hebben de luiers van de DM (duitsland) die zijn nog nooit doorgelekt, zowel bij ons oudste zoontje (2,5) niet en ons jongste zoontje ook niet (4,5 maand) moet je natuurlijk wel dichtbij Duitsland wonen