20 Reacties
3 jaar geleden
- billen doekjes van Kruidvat (sensitive)
- vitamine D en vitamine K
- billetjes crème
- bepanthen
- sudocreme
- baby olie
- slaap zacht baby crème
- talkpoeder
- zachte crème
- zinkzalf
- body lotion
- thermometer baby
- aspirator neusjes reiniger
Ik weet niet in hoeverre het onmisbaar is, maar ik heb het allemaal maar gehaald 🤣.
3 jaar geleden
Reactie op robinrn
- billen doekjes van Kruidvat (sensitive)
- vitamine D en vitamine K
- bill ...
Haha wauw een indrukwekkende lijst!! Die pak ik er straks nog even bij als ik naar de drogist ga🙏👍
3 jaar geleden
Op de uitzetlijst van babypark staat:
Babyzeep
Babyolie of zeepvrije wasgel
Babyhaarlotion
Billendoekjes
Billencreme
Wat is het verschil tussen babyzeep en Babyolie/zeepvrije wasgel? Allebei nodig?
En baby haarlotion ook echt nodig?
Ik heb nu van Kruidvat 2 in 1 wasgel. Is dat niet voldoende?
3 jaar geleden
Vaseline! De eerste poep van de baby is heel erg plakkerig en moeilijk af te vegen. Als je de billetjes van te voren insmeert met vaseline gaat het er zo van af!
3 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Op de uitzetlijst van babypark staat:
Babyzeep
Babyolie of zeepvrije wasgel ...
Het verschil zit hem in dat olie/zeepvrije wasgel beter is voor een bijv geïrriteerd of droog huidje. Babyzeep met parfum droogt het huidje wat meer uit. Dit merk je normaal niet zo snel maar wel als je kleine er gevoelig voor is. Haarlotion is volgens mij niet nodig maar vooral omdat het zo lekker ruikt. En als de kleine veel haar heeft ook wel handig om het een beetje te borstelen maar dat kan ook met water. Ik heb het gekregen en ik vind het heerlijk dus ga het wel gebruiken😁
3 jaar geleden
Ik heb van rituals die baby lijn :) en nog van naïef zo een pakketje .
Billendoekjes, luiers, kleine potjes sucocreme en bepanthen ( pik ze altijd mee bij de verloskundige 😂)
Vitamine d en K
Zo een pakket met nagelvijl, thermometer etc ( zat in mijn kraam pakket )
Bad olie
Kammetjes en borstels
3 jaar geleden
Ik was net even bij de Etos en het is nu 1+1 van Zwitsal trouwens. En andere babyproducten 2e halve prijs. Meteen een aantal van de zaken ingeslagen die jullie aangeraden hadden! Thanks
3 jaar geleden
In België krijg je een heel pakket in het ziekenhuis (voor baby, mama en papa brengen zelf douchegerief mee). Misschien even checken met jouw ziekenhuis als je daar bevalt? We krijgen gewone grote bussen mee (250ml) dus ik heb enkel pampers en billendoekjes (maar ook daarvan krijg je telkens een groot pak)
3 jaar geleden
Sudocreme
Vaseline
Vitamine d - )met borstvoeding moet je ook vitamine k extra geven)
Thermometer
Wattenstaafjes
Billen/snoet doekjes parfumvrij
Douchzeep parfumvrij
Baby olie parfumvrij
Luierzakjes (geen emmer, loop na elke luier wel even naar de container buiten)
Borstel/kam
Nagelvijltje
3 jaar geleden
-Sudocrème
-Vaseline
-Bepanthen
-Naiif was gel
-Naiif baby olie
-Kruidvat baby olie
-Mustela zachte was gel
-Thermometer
Ik moet wel zeggen dat ik veel in pakketten / dozen heb gehad van bepaalde winkels en daardoor verschillende merken heb en kleine potjes. Lijkt mij juist fijn om uit te proberen wat wel en niet werkt
-Snoetdoekjes
-Billendoekjes van zo’n 4 verschillende merken
-Pakketje van Philips met oa borsteltje, nagelvijl, neusaspirator, schaartje etc.
3 jaar geleden
De crèmes en douchecel enzo hebben wij van Weleda.
Verder een manicure setje, haarborstel, neuspeer, baby wattenstaafjes, thermometer