18 Reacties
3 jaar geleden
Gebruik je regelmatig antikalk tabletjes? 🫣
Wij gebruiken van boni, heel tevreden van 😀
3 jaar geleden
Ik zou je ook adviseren om op kookwas programma te wassen met met een vaatwastablet in de trommel. Dan een halve fles azijn in de bakjes te gieten en na 30 min de rest van de azijn in de bakjes gieten. De vieze geur kan komen van resten wasmiddel/haar/huidschilfers etc. Die wordt goed weggehaald met vaatwastabletten en azijn. Ook de deur en het bakje open laten als je de machine niet gebruikt tegen schimmels/nare geurtjes. Ik reinig zelf 1x per maand.
En antwoord op je vraag, Ariel, Biotex, Robijn en Ecover (voor de kids) gebruik ik haha. Succes!!
3 jaar geleden
Maak je de filters van je wasmachine schoon? Die zitten onderaan de wasmachine. Even googlen en je hebt hier heel vele instructie filmpjes van!
3 jaar geleden
En de wasmiddelbak eruit halen. Die schoonmaken en daarin ook. De wasmachine vanbinnen ook even poetsen. En de rubbers.
3 jaar geleden
Mijn was rook ook nooit zo fris ondanks alle maatregelen... tot ik zag dat mijn kraamhulp een ander wasprogramma gebruikte en de was ineens weer fris rook, ik waste altijd standaard op 'katoen'.. nu gebruik ik het programma 'fijne was' en ruikt het weer lekker!
3 jaar geleden
Reactie op NKunt
Nee niet gebruikt. Wasmachine is 1,5 jaar oud. Zou dat de vieze geur verhel ...
Mogelijks, heb altijd meegekregen 1x/week een blokje mee in te steken bij de 60° was
3 jaar geleden
Ik gebruik de wasmiddel zonder parfum van de AH en altijd een scheut witte azijn erbij. Goed voor de was, wasmachine en vieze geurtjes! Zelfs de vieze voetbal was van mijn vriend stinkt er niet meer door haha