18 Reacties

3 jaar geleden

Misschien wassen met een vaatwastablet? Kan soms net een beetje viezigheid weghalen waar je niet bij komt😇succes

3 jaar geleden

Reactie op Irmaaatje

Misschien wassen met een vaatwastablet? Kan soms net een beetje viezigheid ...
Ook al gedaan 😬

3 jaar geleden

Waspoeder van ariel en wasverzachter van robijn. Poeder is sws beter voor je wasmachine dan vloeibaar.

3 jaar geleden

Gebruik je regelmatig antikalk tabletjes? 🫣 Wij gebruiken van boni, heel tevreden van 😀

3 jaar geleden

Reactie op NikitatJ_14

Gebruik je regelmatig antikalk tabletjes? 🫣 Wij gebruiken van boni, heel t ...
Nee niet gebruikt. Wasmachine is 1,5 jaar oud. Zou dat de vieze geur verhelpen.."??

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Waspoeder van ariel en wasverzachter van robijn. Poeder is sws beter voor j ...
Ik heb blokjes die ik bij de was in doe

3 jaar geleden

Ik weet niet of je met regelmaat een kookwas draait? Ik doe dat ook de maand omdat ik veelal op 30 en 40 graden was. Verder gebruik ik geen wasverzachter maar scheutje natuurazijn bij elke wasbeurt :)

3 jaar geleden

Reactie op Funnytess

Ik weet niet of je met regelmaat een kookwas draait? Ik doe dat ook de maan ...
Inderdaad doe ik ook vaak.. waar stop je die in??

3 jaar geleden

Reactie op Irmaaatje

Misschien wassen met een vaatwastablet? Kan soms net een beetje viezigheid ...
Idd een lege was draaien met vaatwastablet op 90 graden!

3 jaar geleden

Reactie op NKunt

Gewoon in de trommel😊

3 jaar geleden

Reactie op NKunt

Dat giet je in het vak van de wasverzachter ipv wasverzachter

3 jaar geleden

Hoeveel wasmiddel/poeder doe je bij je was? Ik had dit probleem ook een tijd tot ik er achter kwam dat ik veels te weinig gebruikte. Dus gebruik nu meer en geen problemen meer. Veels te veel is natuurlijk ook niet goed.

3 jaar geleden

Ik zou je ook adviseren om op kookwas programma te wassen met met een vaatwastablet in de trommel. Dan een halve fles azijn in de bakjes te gieten en na 30 min de rest van de azijn in de bakjes gieten. De vieze geur kan komen van resten wasmiddel/haar/huidschilfers etc. Die wordt goed weggehaald met vaatwastabletten en azijn. Ook de deur en het bakje open laten als je de machine niet gebruikt tegen schimmels/nare geurtjes. Ik reinig zelf 1x per maand. En antwoord op je vraag, Ariel, Biotex, Robijn en Ecover (voor de kids) gebruik ik haha. Succes!!

3 jaar geleden

Maak je de filters van je wasmachine schoon? Die zitten onderaan de wasmachine. Even googlen en je hebt hier heel vele instructie filmpjes van!

3 jaar geleden

En de wasmiddelbak eruit halen. Die schoonmaken en daarin ook. De wasmachine vanbinnen ook even poetsen. En de rubbers.

3 jaar geleden

Mijn was rook ook nooit zo fris ondanks alle maatregelen... tot ik zag dat mijn kraamhulp een ander wasprogramma gebruikte en de was ineens weer fris rook, ik waste altijd standaard op 'katoen'.. nu gebruik ik het programma 'fijne was' en ruikt het weer lekker!

3 jaar geleden

Reactie op NKunt

Nee niet gebruikt. Wasmachine is 1,5 jaar oud. Zou dat de vieze geur verhel ...
Mogelijks, heb altijd meegekregen 1x/week een blokje mee in te steken bij de 60° was

3 jaar geleden

Ik gebruik de wasmiddel zonder parfum van de AH en altijd een scheut witte azijn erbij. Goed voor de was, wasmachine en vieze geurtjes! Zelfs de vieze voetbal was van mijn vriend stinkt er niet meer door haha