15 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Kiki123V
Ik vraag me elke keer af, is dit echt iets waar kindjes veel mee spelen of ...
Toen mijn nichtje een pikler rek kreeg dacht ik idd, sta in de weg die weinig gebruikt gaat worden maar het tegendeel is gebleken. Wij hebben nu een rek van leg &go in huis en de jongste krijgt voor zn verjaardag het balansbord van jindl. Word elke dag wel een keer gebruikt
2 jaar geleden
Dit rek kun je uitklappen en ophangen of als driehoek neerzetten op de grond. Bevalt ons goed

2 jaar geleden
Reactie op Kiki123V
Wij hebben de wobbel gegeven toen de oudste 1jaar werd. Hij is nu bijna 3jaar en wordt eigenlijk amper naar omgekeken. De jongste is 11maanden en die doet er tot nu toe ook nog niks mee.
Misschien dat het in combinatie met iets anders meer gebruikt zou worden? Ik volg dus even mee
2 jaar geleden
Reactie op Kiki123V
Het is voornamelijk afhankelijk van je kindje denk ik. Onze kleine wordt vrijdag 1 maar die klimt gerust al zelf de trap op (onder toezicht en niet te ver + we staan er achter) maar mijn ouders zagen dit ook en toen kwam ik met het voorstel van een driehoek met plank. Toen waren ze wel overstag nadat ze haar de trap op zagen gaan en overal + plus ons op klimt🤣
Wij denken dat zij dit dus wel wat vindt!
Wij hebben een variant van de Lidl (uit duitsland, veel fijnere prijzen). De driehoek was €40 en de plank (2 zijdes) was €35
Wij hebben ook zoiets van als het mooier weer is mooi voor buiten op het gras enz, ook hebben we meerdere kindjes in de vriendengroep/familie dus wij denken dat het wel gebruikt gaat worden.
Ik heb er een mat van de ikea bij gekocht

2 jaar geleden
Wij zijn in iedergeval niet zo ‘merkengeil’, vind die pikler soms behoorlijk aan de dure kant voor als je niet zeker weet dat je kind er gebruik van gaat maken. Ik weet wel dat het ook wel eens op marktplaats staat!

2 jaar geleden
Onze kindjes doen bijna niks met de Wobbel (11 maanden en 3 jaar)... Beetje een miskoop dus.
2 jaar geleden
Reactie op Kiki123V
Haha, dat heb ik dus ook. Toch zijn we overstag gegaan en ligt er nu een klimset klaar (driehoek, glijbaan/ klimplank) en een klimboog. We moeten hem nog in elkaar zetten, dus geen idee of het wat gaat zijn.
We hebben deze set bij bol.com gekocht (via Buxibo) voor 149,-.
2 jaar geleden
Reactie op Kaatjekato
Haha, dat heb ik dus ook. Toch zijn we overstag gegaan en ligt er nu een kl ...
haha hier hetzelfde ;) er zijn ook heel veel speeltuintjes in de buurt waardoor ik soms denk waarom heb ik dit gekocht 😅 maar mijn neefjes van 3 en 5 gaan er elke keer helemaal los op en je kan er ook meer mee dan alleen klimmen (hut van maken, rek voor aan de wand, gebruiken als balie voor winkeltje spelen etc) dus ik heb goede hoop. tot nu toe gebruikt mijn zoontje (11mdn) het vooral om blokjes doorheen te gooien 🫶🏻. ik heb een pikler driehoek + wobble voor 40€ op marktplaats gekocht. Mocht het niks worden dan gaat het gewoon weer terug op mp.
2 jaar geleden
Reactie op NathalieVR
Wij hebben de wobbel gegeven toen de oudste 1jaar werd. Hij is nu bijna 3ja ...
Mijn oudste gebruikt m veel voor "sportdag" dan maakt hij een obstakelbaan waarbij de wobbel ondersteboven staat. Of als brug voor zn auto's
2 jaar geleden
Reactie op robinrn
waar heb je dit gekocht? Wat geweldig 🤪
Decathlon!
https://www.decathlon.nl/p/mp/leg-go/zweedse-muur-en-driehoek-klim-set-2in1/_/R-p-8bda8728-09a6-45df-9cf6-6241ad593562?mc=8bda8728-09a6-45df-9cf6-6241ad593562_c314&c=BRUIN
Zie dat ie nu wel bijna 30 euro duurder is als een maand terug 🤔 misschien dat er op termijn nog weer een actie komt
2 jaar geleden
Reactie op Motherofboys
De ringen zaten er btw niet bij. Die hadden we toevallig zelf nog in huis