12 Reacties

2 jaar geleden

Ik spoel altijd hardnekkige vlekken eerst uit met dreft dan spuit ik het in met shout dan gewoon wassen en dan in de zon leggen

2 jaar geleden

Ik doe alle vlekken met dasty van de Wibra insprayen, poep, wortel, bloed alles gaat er uit

2 jaar geleden

Marseillezeep gebruiken wij voor van die onmogelijke vlekken. Is weinig wat ik er niet uitkrijg, dus dat zou je misschien nog kunnen proberen? O en kleddernat in de zon leggen, dan moet het bleken :)

2 jaar geleden

Biotex. Even inweken wassen en klaar

2 jaar geleden

Reactie op HV

Ik doe alle vlekken met dasty van de Wibra insprayen, poep, wortel, bloed a ...
Daar ben ik mee gestopt nadat ik vlekken van de dasty kreeg die nergens meer uit gingen🙈🙈

2 jaar geleden

Zal voortaan inderdaad eerst uitspoelen🙈 Marseille zeep ken ik dan weer niet maar zoals ik lees wel het proberen waard! Is dat sterker dan ossengalzeep of?? Gebruikte zelf altijd wel ook extra nog vanishpoeder voor vlekken erbij maar dan nog blijft het zitten😅

2 jaar geleden

Heb je ook al geprobeerd om het shirtje eerst te weken? Ik spoel ze eerst om, daarna in bak water met wasmiddel (Neutral) en dan paar uur laten weken. Dan in de wasmachine en alle vlekjes zijn er dan uit.

2 jaar geleden

Reactie op SamenDrie

Heb je ook al geprobeerd om het shirtje eerst te weken? Ik spoel ze eerst o ...
Nee helemaal niet aan gedacht.. heb wel meteen dus die ossengalzeep erop gedaan wat uiteindelijk niet geholpen heeft😅 maar inderdaad volgende x even weken eerst haha!

2 jaar geleden

Zal voortaan inderdaad eerst uitspoelen🙈 Marseille zeep ken ik dan weer ni ...
Goede vraag haha. We kregen het ooit van m’n oma mee toen we vertelden over moddervlekken in de nieuwe broek van m’n vriend. Sindsdien gebruik ik ‘oma’s zeepje’ voor allerlei vlekken. Ken ossengal dus niet, want we hebben die marseillezeep. Dus durf niet te zeggen of het beter werkt 🙈

2 jaar geleden

In de zon hangen dan bleekt de vlek ?

2 jaar geleden

Reactie op Kikker1

Goede vraag haha. We kregen het ooit van m’n oma mee toen we vertelden over ...
Haha Okee ik ga het gewoon proberen! Dankje😊

2 jaar geleden

Reactie op Mominprocces

In de zon hangen dan bleekt de vlek ?
Zou ik ook kunnen proberen ja! Dankje😊