4 Reacties

vorige week

Voor het weg gaan altijd plassen en als ze toch moet zoek ik zsm een wc. Ik merk dat het haar wel goed lukt om het even op te houden. En ik houd haar altijd vast als ze op de wc zit, lukt prima zonder toiletbrilverkleiner. En het is wel eens voortgekomen dat we ergens waren zonder wc in de buurt. Dan toch even in de bosjes. Niet ideaal maar dat ging ook

vorige week

Wij gaan ook altijd plassen voor we weg gaan. Een uurtje houdt ons zoontje het dan zeker uit. We namen vroeger meestal een brilverkleiner mee (wel wat lomp om overal mee naartoe te sleuren), maar intussen voelt hij zich voldoende op zijn gemak om op een grote bril te zitten waarbij we hem vasthouden. We zijn in oktober (toen was hij nog niet 100% zindelijk overdag) een dagje naar Plopsaland De Panne gegaan. Zowel de rit (1u15 enkel) als doorheen de dag zijn eigenlijk zonder ongelukjes verlopen. We hadden hierbij wel een timer op onze telefoon gezet die 1u20 na de vorige plasbeurt afging. Zo konden we +/- elk anderhalf uur een WC zoeken. 8 reservebroeken/onderbroeken/paar kousen voor niets meegenomen ☺️

5 dagen geleden

Gewoon voordat je weg gaat naar de wc en gewoon boven de wc laten hangen. Ik ga niet met zo een toilet verkleiner zeulen in een winkel Ofzo 🤣 ons zoontje is ruim een halfjaar zindelijk maar gaat tot nu toe prima 😄

3 dagen geleden

Alles hierboven+ neem een glazen jampotje mee voor het geval dat