9 Reacties

vorig jaar

Hai Tessa. Ik heb een baby zonnebrand van weleda. ( edelweiss sun) Best een dik wit smeersel :), maar mijn dochter reageert hier goed op. Misschien het proberen waard? Groeten van Juli.

vorig jaar

Wij hebben gewoon nivea. Hier geen problemen mee 😁

vorig jaar

Wij hebben garnier kids factor 50. Dochter heeft zeer gevoelige huid, eczeem en snel uitslag. Ze reageert niet op de zonnebrand

vorig jaar

Reactie op maaike1991*

Wij hebben gewoon nivea. Hier geen problemen mee 😁
Hier ook!

vorig jaar

Het dikke witte smeersel is een minerale sunblock als ik het goed heb. Ik heb die van naïf en die van holland&barrett, die zijn allebei zo. Maar schijnt wel veel meer vrij te zijn van allerlei rotzooi. Heb er verder weinig verstand van hoor. Maar had zelf tot nu toe het idee dat alle baby zonnebrand zo dik en wit was😐

vorig jaar

Ik heb zowel een Nivea roller als La Roche Posay en beide werken heel fijn. Ik krijg zelf ook altijd uitslag van Biodermal.

vorig jaar

Ik heb doe van de kruidvat en etos en beide geen problemen mee

vorig jaar

Reactie op Kerooi

Het dikke witte smeersel is een minerale sunblock als ik het goed heb. Ik h ...
Klopt! Geen troep erin. Zoiezo kan ik de babyproducten van weleda aanbevelen. Was/ badproducten zonder troep erin. Fruchtige Orange, een wasgel en shampoo in een met een zeehond op de verpakking is mijn favoriet. Prikt ook niet in de ogen en je hebt er erg weinig voor nodig. Bij online drogist zijn deze producten vaak goedkoper dan in de winkel.

vorig jaar

Ik smeer de kleine tegenwoordig in met mijn eigen zonnebrand. De dry touch creme van Nivea. Hier reageert ze ook prima op, maar dan plakt niet alles meer zo aan haar huid als ze bijvoorbeeld in het zand speelt. Hebben ook speciale baby zonnebrand van de Kruidvat, maar die vind ik zo plakkerig en als baby reageerde ze daar ook niet echt lekker op.