23 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een zonnebril omdat ik merk dat hij zijn oogjes dichtknijpt ondanks het hoedje. Maar doordat die nog niet zelfstandig zit en dus zijn hoofd laat rusten schuift dat ding altijd weg 😅
Ik ga het pas opnieuw gebruiken als die kan zitten
3 jaar geleden
Nee ik niet , dat is krijsen geblazen 😂 een leuk zomerhoedje vindt hij al niet prettig
3 jaar geleden
Wij hebben er eentje van de Prenatal en ze vindt het echt fijn😁 als we het opzetten laat ze hem keurig zitten. Zonder is het ondanks dat we in de schaduw zitten alsnog knijpen met de oogjes en schudden met dr hoofd.
3 jaar geleden
Ja wij hebben er een gekregen bij een van onze kraamcadeau’s, hij is van de Hema met een elastisch bandje met klittenband en ze vind het prima om op te hebben
3 jaar geleden
Wij hebben deze van de Hema ook 😅. Hij blijft wel redelijk zitten alleen hij is nog iets te groot dus de pootjes raken de achterkant van (in dit geval) de maxi-cosi waardoor die naar voren schuift.
Ik vind het meer schattig dan dat ik hem echt functioneel gebruik vooralsnog. Ik hou hem lekker in de schaduw met een hoedje/pet op

3 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Deze hebben wij ook!

Hier ook een hema bril met bandjes

3 jaar geleden
We hebben er zelfs twee (beide gekregen), maar meer voor de leuk, dan dat ze ze vaak op heeft hoor. Al vindt ze het best leuk en houdt ze de bril ook op als we hem opzetten.
3 jaar geleden
Wij hebben een KI ET LA zonnebril gekocht voor ons zoontje. In eerste instantie omdat we hel vanaf volgende met de fietskar van en naar de oovang brengen en we zijn oogjes wilden afschermen voor teveel wind. Hij verdraagt zijn brilletje goed (met en zonder elastiekje), dus doen we het hem nu sowieso op wanneer we overdag de deur uit gaan. Tijdens een wandeling is het sowieso onmogelijl te voorkomen dat hij toch even zon recht in zijn gezicht krijgt.
3 jaar geleden
Reactie op Borstel92
Wij hebben er eentje van de Hema, zit heel fijn vast met een bandje met kli ...

Deze hebben wij ook 🤣 ze houd hem wel op maar denkt wel why?!🤭