23 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een zonnebril omdat ik merk dat hij zijn oogjes dichtknijpt ondanks het hoedje. Maar doordat die nog niet zelfstandig zit en dus zijn hoofd laat rusten schuift dat ding altijd weg 😅 Ik ga het pas opnieuw gebruiken als die kan zitten

3 jaar geleden

Nee ik niet , dat is krijsen geblazen 😂 een leuk zomerhoedje vindt hij al niet prettig

3 jaar geleden

Wij hebben er eentje van de Prenatal en ze vindt het echt fijn😁 als we het opzetten laat ze hem keurig zitten. Zonder is het ondanks dat we in de schaduw zitten alsnog knijpen met de oogjes en schudden met dr hoofd.

3 jaar geleden

Nee. Ze moeten toch zoveel mogelijk in de schaduw zijn. Lijkt me allemaal zo onconfortabel en maar heel af en toe nuttig.

3 jaar geleden

Wij hebben de baby banz al jaren, gebruiken m nog niet zitten enkel in de schaduw maar heb m wel mocht t nodig zijn.

3 jaar geleden

Ja wij hebben er een gekregen bij een van onze kraamcadeau’s, hij is van de Hema met een elastisch bandje met klittenband en ze vind het prima om op te hebben

3 jaar geleden

Bij ons vindt ze de bril niet fijn en schuift ze zo vaak met haar hoofd dat het scheef zit.

3 jaar geleden

Ja wij hebben er een gekregen bij een van onze kraamcadeau’s, hij is van de ...
Deze hebben wij ook!

3 jaar geleden

Wij hebben deze van de Hema ook 😅. Hij blijft wel redelijk zitten alleen hij is nog iets te groot dus de pootjes raken de achterkant van (in dit geval) de maxi-cosi waardoor die naar voren schuift. Ik vind het meer schattig dan dat ik hem echt functioneel gebruik vooralsnog. Ik hou hem lekker in de schaduw met een hoedje/pet op

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Deze hebben wij ook!
Hier ook een hema bril met bandjes

3 jaar geleden

Wij hebben er eentje van de Hema, zit heel fijn vast met een bandje met klittenband. Zij vindt hem alleen nog geen groot succes😅

3 jaar geleden

Wij hebben er ook een. Met een bandje. Echt heel makkelijk en blijft goed zitten. Met fietsen wel zo praktisch

3 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Deze hebben wij ook!
Die heb ik hier ook, maar ze draait zo met haar hoofd dat ie binnen een paar seconden al helemaal scheef zit. Jullie daar geen last van?

3 jaar geleden

Wij hebben deze bij de prenatal gehaald. Is zonder bandje. Wij hebben het geluk dat hij hem op houd. Hij vind de volle zon verschrikkelijk zet hem dan echt op het krijsen.

3 jaar geleden

We hebben er zelfs twee (beide gekregen), maar meer voor de leuk, dan dat ze ze vaak op heeft hoor. Al vindt ze het best leuk en houdt ze de bril ook op als we hem opzetten.

3 jaar geleden

Wij hebben een KI ET LA zonnebril gekocht voor ons zoontje. In eerste instantie omdat we hel vanaf volgende met de fietskar van en naar de oovang brengen en we zijn oogjes wilden afschermen voor teveel wind. Hij verdraagt zijn brilletje goed (met en zonder elastiekje), dus doen we het hem nu sowieso op wanneer we overdag de deur uit gaan. Tijdens een wandeling is het sowieso onmogelijl te voorkomen dat hij toch even zon recht in zijn gezicht krijgt.

3 jaar geleden

Hier zat ie klaar voor een oefentochtje met de fiets 😎

3 jaar geleden

Voor mijn eerste ooit twee brillen van babiators gekocht. Vrij duur, maar ze is nu drie en draagt ze heel erg veel, onverwoestbaar!

3 jaar geleden

Reactie op Borstel92

Wij hebben er eentje van de Hema, zit heel fijn vast met een bandje met kli ...
Deze hebben wij ook 🤣 ze houd hem wel op maar denkt wel why?!🤭

3 jaar geleden

Wij hebben een zonnebril van izipizi. Zodra we naar buiten gaan zetten we de bril op, aangezien wij zelf ook een zonnebril opzetten tegen het felle licht. Gelukkig is ze het ermee eens, en houdt ze hem op! Zonder zonnebril zit ze heel erg te knijpen met haar oogjes.