7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook een mannetje die het de hele dag doet, vooral veel wiebelt met z’n tenen en voeten 🙋🏼‍♀️ Dat heeft volgensmij te maken met het leren van kruipen, staan en lopen bepaalde overgangs reflex die baby’s krijgen vanaf +- 6 maanden Kan het ook verkeerd hebben hoor, want ik heb zelf ook nog wiebelende tenen de hele dag 😂

2 jaar geleden

teentjes intrekken is een reflex, zeker als er iets tegen aan duwt. Mijn fysio zei, zolang ze hun tegen krullen als je je inger tussen de teentjes druk zijn ze nog niet klaar om te staan. Maar tijdens het spelen herken ik niet, zo hebben ze allemaal hun gewoontes

2 jaar geleden

Reactie op Jane97

teentjes intrekken is een reflex, zeker als er iets tegen aan duwt. Mijn fy ...
zo lekker getypt🙈 tegen=tenen, inger=vinger

2 jaar geleden

Mijn zoon doet dat ook. Zijn vader ook nog steeds als ie op de bank ligt ;) Niks aan de hand

2 jaar geleden

Ja! Doet ons meisje ook 😅

2 jaar geleden

Dit is volkomen normaal! Het is een reflex die alle (gezonde) babies hebben tot ze 9-12 maand oud zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Ekaterine

Dit is volkomen normaal! Het is een reflex die alle (gezonde) babies hebben ...
Hey iedereen, merci voor jullie berichten!! Ik dacht / hoopte het ergens wel, maar wou toch het risico niet lopen om iets verkeerd in te schatten wat op latere termijn voor problemen kon zorgen :) dikke merci! Fijn weekend!