13 Reacties

3 jaar geleden

Hey ik heb het ook bij een eerdere zwangerschap gehad nu is het bij mij wat verhoogd maar nog niet ernstig. Ik ben toen ook ingeleid bij mijn eerste zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Baby1012

Hey ik heb het ook bij een eerdere zwangerschap gehad nu is het bij mij wat ...
Weet jij jou waarde nog, welke week ingeleid? Ik vorige zwangerschap een te hoge bloeddruk, nu is op het randje 馃, vermoed daar door (en ook in combi met groot kind, goed op gewicht) dat inleiding hier ook wel zal gebeuren dan.

3 jaar geleden

Reactie op Ready Set Go

Weet jij jou waarde nog, welke week ingeleid? Ik vorige zwangerschap een te ...
Volgens mij iets in de 30 maar weet het niet meer zeker ik was 37 weken en 2 dagen. Bij mij was t de hele tijd redelijk onder controle en toen ineens heel hoog dus moest ik dezelfde dag nog ingeleid worden.

3 jaar geleden

mag ik vragen welke symptomen je had die ernaar leidde dat je erop ging testen?

3 jaar geleden

Reactie op Jane97

mag ik vragen welke symptomen je had die ernaar leidde dat je erop ging tes ...
We waren eigenlijk al met een half been buiten. Toen ik over jeuk op onderkant voeten en handen begon. (Vorige zwangerschap had ik veel harder zwangerschaps jeuk en toen bleek het niets te zijn dus nu zelfs niet echt bij stil gestaan). Maar in combinatie met net 3 kuren ammoxicilline kort achter elkaar wou gynecoloog toch voor de zekerheid checken.

3 jaar geleden

Reactie op Ready Set Go

We waren eigenlijk al met een half been buiten. Toen ik over jeuk op onderk ...
ah oke, thanks!

3 jaar geleden

Ik heb het ook gehad, toen ik 11 weken was (nu 34). Daardoor ook besloten om bij 37 weken in te leiden omdat de risico鈥檚 te groot zijn als er tegen het einde van de zwangerschap te veel galzouten bij de baby komen.

3 jaar geleden

Hee wat waren jou symptomen?

3 jaar geleden

Yep donderdag uitslag gehad en hier ook cholestase. Bij 2 eerdere zwangerschappen niet gehad. Hier willen ze bij mij kijken of de zwangerschap toch spontaan op gang gaat komen aangezien mijn eerdere bevallingen bij 37.1 en 38.4 ook spontaan zijn gestart. Krijg nu komende donderdag weer controle en dan word er wederom gekeken om of door haalbaar blijft of dat het toch eerder ingeleid gaat worden. Dat ik niet thuis kan bevallen is not mij al een enorme domper en een inleiding zou ik helemaal verschrikkelijk vinden. De usochol lijkt wel te werken wat betreft jeuk, want die is wel verminderd soms ik die slik. Ik troost me nu maar met de gedachte dat ik binnen nu en 2 weken mijn kleine Muppet sowieso in mijn armen heb.

3 jaar geleden

Reactie op Maya81

Yep donderdag uitslag gehad en hier ook cholestase. Bij 2 eerdere zwangersc ...
Dat snap ik. Ik hoop stiekem ook wel dat het spontaan gaat beginnen. Hier doet ursochol nog niet echt iets precies. Wat was jou waarde?

3 jaar geleden

Reactie op Ready Set Go

Dat snap ik. Ik hoop stiekem ook wel dat het spontaan gaat beginnen. Hier d ...
Mijn waarde was 23. Maar werd echt letterlijk gek van de jeuk. Merk dat ik nu na 3 dagen medicijnen nog wel jeuk heb maar dat deze wel een stuk minder is en beter te verdragen is.

3 jaar geleden

Ter update, vandaag monitor gehad. Vrijdag en maandag strippen ze. (maandag 37 weken) indien nog nodig dinsdag inleiding.... Spannend, binnen een week is er een baby bij馃槺

3 jaar geleden

Reactie op Ready Set Go

Ter update, vandaag monitor gehad. Vrijdag en maandag strippen ze. (maandag ...
Spannend zeg! Staat mij ook te wachten, dus volg graag hoe het met je gaat. Succes meis!