9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb helaas geen knielengte. Maar eentje die wat langer en andere tot enkel hoogte. Misschien vind je deze qua stof ook wel te dun. Maar ik vind deze twee rokken erg fijn. Ik heb wel genoeg jurken gevonden die zwart zijn en knie lengte zijn. Je kunt ook kijken om die aan te schaffen met dan een trui er over of een vest. Misschien niet helpvol.dit 😬

3 jaar geleden

Hi, ik heb afgelopen week bij de H&M een zwarte rok gekocht van knielengte uit de normale collectie. Maatje groter genomen dan normaal, maar weet zeker dattie tot het einde van de zwangerschap gaat passen. Ik heb zelf ook zakelijke /chique kleding naar mijn werk, en draag deze ook. Het is geen super kwaliteit maar wel gewoon leuke rok van rib jersey en ideaal voor tijdens de zwangerschap. €15 euro.

3 jaar geleden

Je komt toch snel op jersey uit gezien de de zwangerschap. Maar ik ben iig super blij met mn vondst😃

3 jaar geleden

Bij de hm in de mama collectie! Heb ik er vorige week 1 gekocht. Staan er 2 op, 1 van 14.99 en 1 van 19.99. Die van 15 euro is dun en flubberig. Die van 20 euro heeft een dikke stof!

3 jaar geleden

Ik heb een ribcord rok van costes in groen en zwart, heel chique! Is ook enkel lang. Heb ze via Vinted gescoord, voor €5 per stuk, hele fijne elastieken band.

3 jaar geleden

Reactie op Sunflower127

Ik heb een ribcord rok van costes in groen en zwart, heel chique! Is ook en ...
Super leuk!

3 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/jurken-en-rokken/prenatal-zwangerschapsjurk-rib-1413740010.html?dwvar_1413740010_kleurnaam_60=Black&cgid=131#start=1 Ik heb deze jurk van de Prenatal. Met een jasje erboven kreeg ik al commentaar van collega's of ik een promotie wilde 😂 normaal gesproken draag ik meer spijkerbroeken. Heel netjes dus, en een hele fijne stevige stof. Ik zag dat ze dit ook als rok aanbieden.

3 jaar geleden

https://themamaset.com Echt een top merk. Ik heb zelf the legging en wil niks anders meer aan. Grote kans dat ik binnenkort ook de rok bestel :)

3 jaar geleden

En je kan ook overwegen om de the Swan dress te kopen. Hij is best prijzig, maar je kan hem met alles combineren en zet echt heerlijk. Ik kon geen fijne rok vinden die wat dikker is en wel mooi aansluit, maar de swan is echt perfect