15 Reacties
2 jaar geleden
Jaa herken ik heel erg. Het is dat ik het op de echo zie en het hartje hoor maar is het zo onwerkelijk. Ook wel omdat ik echt 0 symptomen heb (gehad)
2 jaar geleden
Zo herkenbaar! Dit is mijn 2e zwangerschap en voelt niet alsof het over mezelf gaat. Bij de eerste werd het pas werkelijkheid toen ik haar begon te voelen met 18 weken. Ik denk dat het deze keer ook pas weer werkelijkheid wordt als ik de kleine ga voelen.
2 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt. Bij mij is het mijn tweede zwangerschap en ik voel ons kindje al bewegen vanaf ongeveer 14 weken. Maar toch blijft het iets heel abstracts. Na de geboorte van onze zoon vond ik het nog altijd een surrealistisch idee dat hij kort daarvoor in mijn buik zat. Een perfect klein mannetje dat onze wereld op zijn kop zette.
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Is ons eerste kindje en ben nu voorbij de 16 weken. Gelukkig voel ik me goed, misschien dat het juist daarom soms zo onwerkelijk nog voelt. Kijk er heel erg naar uit dat ik de kleine ga voelen!
We zijn beetje begonnen met spullen verzamelen, maar het voelt nog net of ik dit voor een ander doe.
2 jaar geleden
Reactie op Baby-2021|
Zo herkenbaar! Dit is mijn 2e zwangerschap en voelt niet alsof het over mez ...
Maar dit is wel heel goed om te lezen, want het gaat dus nog steeds goed. 🥰 Ik herinner me je andere topic.
Ontopic; hier is het ook herkenbaar. Ik voel de kleine nog niet en zelfs met echo's vind ik het net lijken alsof ze een filmpje afspelen... voelt ook nog heel gek om spullen te kopen e.d. daardoor.
2 jaar geleden
Reactie op Kleine Kameleon
Maar dit is wel heel goed om te lezen, want het gaat dus nog steeds goed. � ...
Ja gelukkig wel 😍. Aankomende dinsdag weer naar het AMC voor de 13 weken echo ben dan 14+1. De NIPT was gelukkig ook goed 😁
2 jaar geleden
Heel fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben! Ik ben vandaag 16 weken en het voelt nog zo onwerkelijk. Op sommige dagen 'vergeet' ik bijna dat ik zwanger ben. De aankondiging versturen via de app heb ik ook wekenlang uitgesteld, het voelde zo raar om het te delen. Alsof het niet over mij gaat. Tijdens de echo's is er even een besef momentje, maar dat is ook snel weer verdwenen.
2 jaar geleden
Oh, ik heb dit ook zo sterk! Kan het kindje al een beetje voelen, vandaag 20-weken echo gehad en weet zelfs het geslacht al, maar nog steeds zo onwerkelijk. Krijg ook bijna de zin "ik ben zwanger" niet over m'n lippen. M'n collega's horen het ook allemaal van elkaar en niet rechtstreeks van mij, omdat het zo gek voelt om te vertellen 🙈 (wel leuk trouwens elke dag weer iemand die op me afstapt met 'hé, wat hoor in nou')
Fijn om te weten dat meer mensen dit hebben, begon me er toevallig vandaag toch een beetje zorgen om te maken