5 Reacties

3 dagen geleden

Ja hier ook. Heel herkenbaar. Soms fases dat we elke nacht 3x heen moeten; aaitje over haar rug en fluisteren ‘ga maar lekker slapen’. En dan gaan we weer. Besteden er niet teveel aandacht aan. De nacht is om te slapen (in je eigen bed). Maar zo denken wij erover😝. En nu slaapt ze weer nachten helemaal door.

3 dagen geleden

Ja ik wil ook het liefst in zijn eigen bedje! Ik zet daarom zijn bedje soms naast de mijne, zodat ik er niet helemaal uit hoef 😅😅😅 lekker lui hahaha.

3 dagen geleden

Hier ook herkenbaar. Onrustige nachten, wil ook veel borstvoeding drinken... roept van "neen, neen,..." zonder dat ze iets anders wil /kan zeggen... slaapregressieke? Hoewel het een maandje weg geweest is en het nu weer opnieuw begint...vreemd...als ze wakker is krijgen we ze we niet terug in bedje. Dan is het helemaal feest. Dus slaapt ze tussen ons in.

3 dagen geleden

Hier ook! Al een tijdje aan de gang dit.. wij wachten het eerst even af, aan zijn gehuil merken we al of het iets ernstigs is of niet. Zodra hij begint te gillen als gehuil dan denken we dat het een nachtmerrie is en gaan we er meteen heen. Als het een gejammer of ff een gehuil is wachten we het af, vaak is die wel stil na een minuutje ofzo en slaapt dan door. Onze zoontje laat ons helaas helemaal niet gaan zodra we bij hem in zicht zijn, hij kan echt tot in de ochtend zitten met ons in zijn bed en zodra we weglopen huilt hij nog harder en langer helaas😭 vandaar dat we altijd eerst wachten om te kijken of hij zich zelf in slaap weer krijgt

gisteren

Herkenbaar helaas! Mijn dochter is echt een perfecte slaapster en vorige regressies echt geen last gehad, maar deze.. pfoe. Nu al 1,5e week wat jij beschrijft met huilen in de nacht en dergelijke. Nu met avond op bed gaan begint het ook. Helaas de 2 jaar regressie. Weigeren ivm gewenning haar naar ons bed te doen (slaap dan zelf echt niet) dus uitzitten helaas… maar oh dit voelt echt als new born nachten all over again.