20 Reacties
2 weken geleden
Onze dochter (21mnd) vindt de Efteling helemaal geweldig. Het sprookjesbos, de draaimolens maar ook de hele sfeer. Zijn 2 keer geweest en ze vindt het helemaal top!
2 weken geleden
Je hebt ook van die soort Jump XL locaties (trampolines) die een peuteruurtje hebben. Onze 21 maanden oude dochter vond dit heeeelemaal te gek.
Alvast een fijne verjaardag!
2 weken geleden
Heeft iemand nog leuke cadeau tips voor een jongen tussen de €10 en €20
vorige week
Reactie op baby1239
Efteling! Daar kan je al zoveel met twee jaar 🩵
Wat leuk! Toevallig zat ik me dat laatst af te vragen, is het niet te overweldigend? En hoe doe je dat dan met een middagslaapje, in de buggy?
vorige week
Reactie op Eveline1986
Wat leuk! Toevallig zat ik me dat laatst af te vragen, is het niet te overw ...
Ik moet zeggen: wij zijn echt fan van de Efteling. Alleen al het rondlopen daar vind ik prachtig.
We overnachten er regelmatig, zowel in een huisje als in het hotel, maar gaan ook wel eens een dagje. We hebben ons er vooraf ook wel druk om gemaakt, maar hij vindt het zó leuk dat hij vanzelf in slaap dommelt in de wagen (wat normaal eigenlijk nooit gebeurt). Hij is best gevoelig qua karakter maar wonderbaarlijk gaat het daar goed.
Ik heb hem van tevoren een paar YouTube-filmpjes laten zien waarin het lijkt alsof je al in de attractie zit, zodat hij weet wat hij kan verwachten. Daardoor vond hij niets spannend.
Veel mensen onderschatten echt hoeveel je kunt doen met zo’n kleintje. Denk aan:
• Symbolica
• Droomvlucht
• Fata Morgana
• Jokie & Jet
• de Jokie & Jet-show
• de Tuf Tuf baan
• de stoomtrein
• Anton Pieckplein (carrousel, hoge monorail)
• de Gondoletta
• de Pagode
• traptreinen
• en natuurlijk alles in het Sprookjesbos
En zelfs dán red je dit vaak nog niet allemaal op één dag.
vorige week
Reactie op baby1239
Ik moet zeggen: wij zijn echt fan van de Efteling. Alleen al het rondlopen ...
Thanks! Wat leuk zeg dat jullie geregeld gaan! Ik snap je helemaal, de Efteling is ook heel tof!
Is jouw zoontje dan ook niet op een moment overprikkeld van bijvoorbeeld een Symbolica? Want daar ben ik een beetje bang voor 😅.
vorige week
Reactie op Eveline1986
Thanks! Wat leuk zeg dat jullie geregeld gaan! Ik snap je helemaal, de Efte ...
Nee, had ik in het begin wel verwacht. Het scheelt wel dat we relaxt door het park lopen (we komen er toch vaker). Dus geen afstreeplijst met zoveel mogelijk attracties. Ik denk dat dat ook wel veel uitmaakt.
Ik zou zeggen probeer! ☺️
De eerste keer heb ik de nieuwe kinderwagen wel nog vastgezet met een slot. De keren erna werd ik makkelijker erin. Er wordt helaas wel eens een kinderwagen gestolen. Onbegrijpelijk dat iemand dat doet! 🙈
vorige week
Reactie op baby1239
Nee, had ik in het begin wel verwacht. Het scheelt wel dat we relaxt door h ...
Thanks! Ga er toch ook eens over nadenken ☺️
vorige week
Reactie op Stefanie14-02
Heeft iemand nog leuke cadeau tips voor een jongen tussen de €10 en €20
Mijn zoontje is helemaal weg van zijn vrachtwagen (spreek uit: “gagagen”) van Bruder. Voor een tientje op vinted gekocht. Ben eigenlijk niet zo van het genderspecifieke speelgoed, maar je kan hem niet blijer maken dan met auto’s dus ach..