669 Reacties

2 jaar geleden

Met hoeveel weken precies start nu je 3e trimester?

2 jaar geleden

Reactie op shaymax

Met hoeveel weken precies start nu je 3e trimester?
28 weken.

2 jaar geleden

Ik ben vandaag 26+4 en moet nog wel wat dingen in huis halen voor de baby, maar het meeste is al geregeld en gehaald en ook al gewassen.

2 jaar geleden

28 weken.
Dankjewel 🥰

2 jaar geleden

Maandag start ook voor mij het 3e trimester! Het gaat nu wel echt jeuken ipv kriebelen om alles te wassen en de vluchttas en dergelijke in orde te maken :P Alsof het nu wel heel dichtbij komt hahah! Dus daar maar langzaam aan toegeven, ook de rest van het huis wil ik nog even lekker schoonmaken voor de kleine meid zich hopelijk niet te vroeg gaat melden :)

2 jaar geleden

Heb de meeste spullen in huis, ik moet alleen alles nog wassen. Verder ben ik een beetje klaar met zwanger zijn. Ik probeer om de dag een lange wandeling te maken maar krijg vaak bandenpijn of oefenweeen. Conclusie: zwanger zijn is NIKS voor mij, maar kan niet wachten tot onze zoon er is ❤️🥰

2 jaar geleden

Ik bijna het 3de trimester aanstaande woensdag ben ik 28 weken, ik ben vooral elke dag moe pff kan wel heledag slapen wat ook niet lukt slaap zo licht in de nacht wordt van kleine dingen wakker ook als me kleine hard schopt😂😂 dat doet hij ook echt elke dag al vaak heledag door en soms rustigere dagen😂😂 ik ben bijna klaar met inkopen nog alleen commode en kledingkast moet elke keer beetje sparen om dingen te kopen aangezien ik thuis zit en weinig geld heb helaas😔😔

2 jaar geleden

Ik bijna het 3de trimester aanstaande woensdag ben ik 28 weken, ik ben voor ...
Kringloop ? Vaak hebben ze daar wel wat staan voor weinig!

2 jaar geleden

Ik ben precies over een week 28 weken, dan kunnen we beetje gaan aftellen. Ik heb beetje last van nesteldrang geloof ik het huis van boven tot beneden schoongemaakt, ben blij als de babykamer komt over 2 weekjes dan kan ik eindelijk alles inruimen en aankleden.. zin in

2 jaar geleden

Kringloop ? Vaak hebben ze daar wel wat staan voor weinig!
Ja ik heb alles nieuw gekocht dus ja wil dat ook liever gewoon nieuw kopen🙈 kleding heb ik 50/50 zeg maar gedaan de helft via vinted en helft nieuw😊

2 jaar geleden

Ja ik heb alles nieuw gekocht dus ja wil dat ook liever gewoon nieuw kopen� ...
Was eerst ook onze insteek, totdat ik op marktplaats de meubels vond die we graag wilden hebben. Echt geen enkel krasje op te zien, en dat scheelde voor kast, commode en ledikantje samen toch mooi 1000 euro. Zeker even de moeite waard om te kijken. Nieuw kopen kan daarna altijd nog.

2 jaar geleden

Reactie op Mieppp

Was eerst ook onze insteek, totdat ik op marktplaats de meubels vond die we ...
Ja wij hebben ook een tweede hands kamertje met box er bij voor heel weinig geld en ziet er nog als nieuw uit..

2 jaar geleden

Reactie op Mieppp

Ja ik heb kast gezien die niet zo heel gek duur is maar 155 de meeste zijn allemaal boven de 200 a 300 dusja heb al zo goedkoop mogelijk gevonden hihi

2 jaar geleden

Ah op marktplaats staat vaak heel veel leuks voor weinig ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Mieppp

Als ik dan bij elkaar optelt is mijne set wel goedkoper ledikant heb ik in de aanbieding gekocht voor 90 euro nog apart matras voor 25/30 geloof ik ergens weet niet zeker meer haha en commode gezien voor 130 en dan kledingkast 155 en dan nog leuk wandkastje voor 52 gezien die leuk matched dusja wel heel stuk goedkoper🙈😊

2 jaar geleden

Ah op marktplaats staat vaak heel veel leuks voor weinig ☺️
Dat doe ik waarschijnlijk nog voor een box om 1tje via marktplaats te kopen want voor box wil ik geen nieuwe doen die gebruik je maar heel kort😋😅

2 jaar geleden

Als ik dan bij elkaar optelt is mijne set wel goedkoper ledikant heb ik in ...
Dat is dan ongeveer gelijk aan wat wij hebben betaald via marktplaats. Ledikant, kast en commode samen voor 400 gekocht. In de winkel vragen ze 1400 bij babypark 🙈🙃

2 jaar geleden

Reactie op Mieppp

Dat is dan ongeveer gelijk aan wat wij hebben betaald via marktplaats. Led ...
Haha ja dat zeker weten sommige zijn echt te duur en die kast die ik koop voor 155 kan die elke levensfase mee doen want is gewoon normale kledingkast niet persee voor baby's hihi

2 jaar geleden

28 weekjes vandaag😊! Zwaar aan het aftellen. Focus vooral op het puntjes op de i zetten wat betreft baby uitzet en baby kamer. Lichamelijk is al maanden rot met bekken instabiliteit dus dat gaat niet meer beter worden ook. Eerder slechter haha

2 jaar geleden

Weggeefhoeken op Facebook. Heb er al van alles voorbij zien komen hier. Volgens mij hebben ze overal wel van die groepen.