101 Reacties

7 maanden geleden

Ik lees mee. Ook bijna 41 weken :(.

7 maanden geleden

Reactie op Leya00

Ik lees mee. Ook bijna 41 weken :(.
Ah duurt lang hè 😩 Heb jij je checks al gehad in het ziekenhuis? En al een beetje een idee wat je wil mocht de baby niet uit zichzelf gaan komen?

7 maanden geleden

Ik ben vandaag inmiddels 41+4. 2x geprobeerd te strippen maar is nog niet gelukt. Morgen nieuwe poging en anders vanaf zondag ingeleid worden (met beetje mazzel pas maandag). Gister ook eerste controle gehad in het ziekenhuis, dat was gelukkig allemaal goed. Ik wil graag thuis bevallen, dus hopelijk komt ze voor die tijd nog 🫣 Ik vermaak me momenteel door te gamen op de switch (stardew valley) en t huishouden een beetje steeds te doen tussendoor bijv. Zo ook maar een macrame plantenhanger gemaakt, dus dat vulde ook weer een half dagje ong 🤭

7 maanden geleden

Vandaag 41+1. Bij mijn zoontje ben ik toen ingeleid, maar dat was erg pittig. Zie dus ook echt op tegen een inleiding en hoop heel erg dat deze zelf mag komen. Maandag wordt er nog een strippoging gedaan (gister kon het nog niet) en dinsdagmiddag wordt er een ballon geplaatst. Ik hoop vooral dat mijn lichaam het zelf op gaat pakken en ik niet aan de weeënopwekkers hoef. Hier zijn er al een hoop tranen gevallen aan mijn kant. Probeer te ontspannen en ook hoop te houden. Het kan nog!

7 maanden geleden

Ik had met 41+1 (11 maart) een afspraak om ballon te plaatsen ik kwam eraan en zat op 3cm en hoefde geen ballon en daar ging het heel snel naar de 8 en om 0:36 12 maart geboren daar was ik echt aan toe was echt uitgeput dus was wel blij dat hij alsnog uit zichzelf is gekomen het was zwaar maar hij is er 41+2 dus hoop voor jullie dat het ook super snel zal zijn en jullie knappe kindje te mogen ontmoeten

7 maanden geleden

Reactie op Nikita Welvaart

Ik had met 41+1 (11 maart) een afspraak om ballon te plaatsen ik kwam eraa ...
En ik had zaterdags een hele blik ananas op en dat heeft het opgewekt bij mij😇

7 maanden geleden

Dankjewel voor deze topic! Helpt om anderen te vinden die in hetzelfde schuitje zitten ☺️ Hier nu 40+4, maandag ben ik 41 weken en vandaag gaat ze even checken of er al iets van ontsluiting is. Ik merk dat ik elke dag weer meer gefrustreerd raak. Hoe gaan jullie er mee om? En hoe weet je waar je goed aan doet?

7 maanden geleden

Hier ook nog zwanger, 42+1 vandaag.. ben sinds gisteren opgenomen in het ziekenhuis omdat ze de CTG niet goed konden beoordelen. Ballon wordt zo geplaatst, was helaas absoluut nog niet inleidbaar. CTG’s tot nu toe weer helemaal goed, maar ben er helemaal klaar mee en wil ‘m eruit 🍀

7 maanden geleden

Reactie op Koekiemonster_

Hier ook nog zwanger, 42+1 vandaag.. ben sinds gisteren opgenomen in het zi ...
Sterkte vandaag! Hopelijk komt ie nu snel 😊

7 maanden geleden

Oh die frustraties herken ik absoluut, heb ook iedere avond met naar bed gaan het idee: zou het dan vannacht gebeuren en dan de volgende ochtend weer wakker worden en beseffen dat er niks veranderd is.. 🫠 Ik probeer het los te laten en er nu maar vanuit te gaan dat er niks vanzelf gebeurd om teleurstelling te voorkomen, al hoop ik dat een inleiding voorkomen kan worden en ik gewoon thuis kan bevallen. Ik was gister 41w en kon ook nog niet gestript worden, baby is ook nog niet volledig ingedaald bij mij.. Zondag komt de vk langs voor een nieuwe strippoging, volgende week woensdag met 41+6 staat bij mij het plaatsen van een ballonetje op de planning en donderdag inleiding. Ohhh ik hoop zo voor ons allemaal dat ze uit zichzelf nog gaan komen! 🤞🏼🍀

7 maanden geleden

Reactie op Koekiemonster_

Hier ook nog zwanger, 42+1 vandaag.. ben sinds gisteren opgenomen in het zi ...
Succes en zet ‘m op! Het zal niet lang meer duren 🙌🏼

7 maanden geleden

Reactie op Sharrjdm

Ah duurt lang hè 😩 Heb jij je checks al gehad in het ziekenhuis? En al een ...
Ja! Tot nu toe is alles goed met de kleine:). Maandag opnieuw een check. Heb ook last van nierstuwing wat ontzettend pijnlijk is😅. Ik probeer een inleiding te voorkomen. Maar mocht ze er volgende week nog niet zijn, dan ga ik daar toch voor kiezen.

7 maanden geleden

Vandaag 41 weken zwanger. Mijn zoontje helpt me wel de dagen door gelukkig. Hij is geboren met 41.4 na een inleiding. Hopelijk komt het dit keer niet zo ver. Bij de laatste afspraak bij de verloskundige afgelopen woensdag samen een plan gemaakt om een inleiding eventueel nog voor te kunnen zijn. Echter had ik toen te weinig ontsluiting om te kunnen strippen. Ze wilde in eerste instantie al een verwijzing uitschrijven voor een intakegesprek voor een inleiding. Maar afgesproken dat ik maandag nogmaals op controle kom en we nog een keertje gaan proberen te strippen, daarna de verwijzing er pas uit. Mocht het later in de week mogelijk zijn en de conditie van de baby is nog steeds goed, hoop ik dat ze voor de inleiding eventueel nog mijn vliezen kunnen breken zodat de bevalling nog zelf op gang komt. Mocht dit alles niet werken staat er volgende week vrijdag (42weken) een inleiding gepland. Maar ik probeer vertrouwen te houden dat hij dit weekend nog uit zichzelf komt 🤗🤞

7 maanden geleden

Reactie op Carly90

Dankjewel voor deze topic! Helpt om anderen te vinden die in hetzelfde schu ...
Nou 1cm ontsluiting en nog niet helemaal versteken baarmoedermond. Strippen was daardoor niet meest gunstige. Zondag komt ze nog eens langs om te checken en de inleiding voor volgende week gaat alvast gepland worden omdat ze al vol zitten komende 3 dagen. Maandag 41 weken en inleiding zal dinsdag of woensdag zijn denk ik. Hopelijk komt ze uit zichzelf voor die tijd.. Ben er vandaag wel ff extra emotioneel onder allemaal.

7 maanden geleden

Hier inmiddels op 40+5 en maandag gesprek en controles in het ziekenhuis. Ik heb nog de hoop dat ze spontaan komt. Inmiddels toch maar aan het inlezen over inleiden, maar het heeft nog niet mijn voorkeur. Blijft nog even spannend.

7 maanden geleden

Reactie op Carly90

Nou 1cm ontsluiting en nog niet helemaal versteken baarmoedermond. Strippen ...
Hopelijk lukt het zondag! En laat die emoties er ook lekker zijn, ons lichaam is al maanden hard aan het werk voor ons kindje en dat het mogelijk niet gaat lopen zoals je wil mag dan even klote zijn. Maaaaar, er bestaat natuurlijk altijd nog de kans dat de kleine uit zichzelf komt! Ik hoop dat voor je en voor de rest vd dames natuurlijk 🍀

7 maanden geleden

Lees mee! 40+0. Kan nog even duren bij mij vandaag op controle geweest. Geen ontsluiting nog! Geduld is een schone zaak op het moment👌🥹

7 maanden geleden

Ik ben momenteel 39 week en heb een zoontje van 14-3-23(gisteren 1 jaar geworden 💙) en een dochter van 2-2–22 nu net 2 jaar . Beide keren thuis bevallen zoontje 6 dagen overtijd en dochter 8 dagen ben zelf ook zo benieuwd wanneer deze zich zal melden . Denk steeds hij komt vast eerder aangezien ik zo druk ben met die twee jonge kids en bedrijf aan huis waar ik nog zakken voer sjouw . Maar nog geen tekenen 🤭🤭🤭🤭

7 maanden geleden

Reactie op DaniBoe

Vandaag 41+1. Bij mijn zoontje ben ik toen ingeleid, maar dat was erg pitti ...
Denk je dat het pittig(er) was juist door de inleiding? Dinsdagochtend gaan ze bij mij inleiden, vind dat wel spannend maar strippen heeft niets opgeleverd.. Overigens, ik heb dus echt een allergie ontwikkeld voor de woorden “laatste loodjes” - vreselijk. Meer mensen last van?

7 maanden geleden

Hee hee, vandaag 41+3 en heb de 2e ctg vandaag gehad. Alles was goed en zondag avond afspraak voor ballonnetje. Ben wel nerveus en hoop zo dat hij dit weekend zich nog meld.. indd laatste loodjes en hij zit nog lekker bij z’n moeder en voel je al iets komen indd wel een beetje mn strot uit. Denk je hoort het vanzelf laat me met rust. Gelukkig is vriendlief nu ook thuis want het is weekend. Spannend ook voor jullie allemaal. We kunnen dit ! 🩵