101 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Adnarim

Ik ben vandaag inmiddels 41+4. 2x geprobeerd te strippen maar is nog niet g ...
En zo ben ik toch nog savonds bevallen. Om een uurtje of 5 begon het feest en 4 voor 12 was ze dan geboren 😊😊

7 maanden geleden

Reactie op mariskatwint94

Hee hee, vandaag 41+3 en heb de 2e ctg vandaag gehad. Alles was goed en zon ...
Spannend, hopelijk gebeurd het dan vandaag of morgen!

7 maanden geleden

Reactie op Adnarim

En zo ben ik toch nog savonds bevallen. Om een uurtje of 5 begon het feest ...
Wat fijn! Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jullie 🤍 En dat geeft hoop! 🙌🏼 Ik ben weer eens vroeg wakker geworden en kan weer concluderen dat er niks gebeurd is vannacht🥲 Vandaag 41+2.. Ergens vind ik het toch ook wel fijn dat we nu weten dat hij er sws donderdag wss wel is en dat dit iig ons laatste weekend is dat hij er mogelijk nog niet is. Afgelopen weken plande ik toch eigenlijk geen dingen meer in, ervan uitgaande dat de baby al lang geboren zou zijn. Volgende weekend lekker cocoonen en knuffelen 😍

7 maanden geleden

Hier nu 41+1, gisteren gestript maar niets van gemerkt. Begin beetje het vertrouwen te verliezen dat er nog iets gaat gebeuren uit zichzelf 😫 Mn laatste zwangerschap en wil zo graag thuis bevallen… Vorige keer werd ik medisch door langdurig gebroken vliezen dus toen ook al ziekenhuis… Ookal is het ‘maar’ een week, het duurt echt erg lang. Verder geen voorweeen, krampen , niks. Heb echt t idee alsof er niets gebeurt in mn lijf 😪

7 maanden geleden

Reactie op Sharrjdm

Spannend, hopelijk gebeurd het dan vandaag of morgen!
Jaa hoop het echt en voor jullie ook snel

7 maanden geleden

Nu officieel al 24uur weeën na start inleiding bij 41w 😅 ik kan nog niet zeggen dat ik spijt heb van de keuze maar man wat een uitputtingsslag. Wens om zo natuurlijk te bevallen volledig van de baan. Maar wordt mega gesteund door de zorg dus we gaan nog even door, alles om de kleine snel te ontmoeten 😍

7 maanden geleden

Reactie op Losan

Nu officieel al 24uur weeën na start inleiding bij 41w 😅 ik kan nog nie ...
Aahw sterkte! Kunnen ze nog iets voor je doen om het te versnellen?

7 maanden geleden

Reactie op 1014

Hier nu 41+1, gisteren gestript maar niets van gemerkt. Begin beetje het ve ...
Dit lijkt mijn verhaal! Ook vorige keer langdurig gebroken vliezen dus medisch... Nu verlies ik ook steeds meer hoop op thuis bevallen (nu 40+5), pffff. Er houden moed! Tot wanneer wil jij wachten?

7 maanden geleden

Reactie op Carly90

Aahw sterkte! Kunnen ze nog iets voor je doen om het te versnellen?
Een ruggenprik deed wonderen haha🙏, maar alle interventies ik het te versnellen zijn gedaan. Net te horen gekregen dat meneertje een sterrenkijker is. Hij heeft nog twee uur om te draaien om een keizersnede te voorkomen. Dus ik ga nog even op mn kop staan in bed 😅

7 maanden geleden

Reactie op Losan

Een ruggenprik deed wonderen haha🙏, maar alle interventies ik het te versn ...
Aahw jeetje! Sterkte en succes 💪🏼

7 maanden geleden

Reactie op Noordb

Dit lijkt mijn verhaal! Ook vorige keer langdurig gebroken vliezen dus medi ...
Ik denk om met 42 weken in te leiden, maar kan ook 42+1 worden. Hebben nu als plan nog te strippen 1 a 2 keer, en proberen met 41+6 door verloskundige vliezen te laten breken mocht t kunnen qua ontsluiting. Om toch thuis bevalling hopelijk te kunnen laten gebeuren, en anders daarna inleiden…

7 maanden geleden

Reactie op Losan

Een ruggenprik deed wonderen haha🙏, maar alle interventies ik het te versn ...
Sterkte!

7 maanden geleden

Ohhh wat fijn dat dit topic geopend is. Hier 40+6 nu van de eerste. Wisselend met het uur hoe ik erin sta. Plan is nu 1-2 stripogingen te doen (gisteren geprobeerd, maar zat nog potdicht) en anders woensdagavond in te leiden (met 41+3 dus). Dit is m’n eerste dus vind het zo moeilijk beslissingen te nemen, iedereen lijkt ook iets anders te zeggen. Voel me lichamelijk nog top (kan zo’n 10 km per dag lopen) maar mentaal begint het echt zwaar te worden. Wachten en accepteren is echt niet m’n ding 😩. Anderen die dit mee hebben gemaakt?/tips?

7 maanden geleden

Reactie op Losan

Nu officieel al 24uur weeën na start inleiding bij 41w 😅 ik kan nog nie ...
Succes, zet ‘m op! 🤍

7 maanden geleden

Ik heb net de vk thuis gehad, mijn baby is eindelijk ingedaald 🥳 Donderdag (41w) lukte het strippen nog niet, toen was het nog dicht en niet week genoeg. Maaaar het strippen is zonet wel gelukt gelukkig, had dat niet meer verwacht. Heb sinds het strippen nu steeds krampjes, hopelijk zet het door naar ontsluiting en komt de baby snel🍀 Voor nu heb ik met de vk afgesproken dat ze dinsdag weer langs komen als de baby er nog niet is, dan kan gecheckt worden hoe het er dan voor staat. Afhankelijk van de situatie kan er dan opnieuw gestript worden of mogelijk dat ze het vruchtwater kunnen breken (ik hoop dat dat kan en dat mn lichaam het dan verder oppakt). Ik heb weer een beetje hoop 🤞🏼 Wordt trouwens ook voor mij m’n eerste, dus allemaal nog nieuw voor mij!

7 maanden geleden

Reactie op SamSpiering

Ohhh wat fijn dat dit topic geopend is. Hier 40+6 nu van de eerste. Wissele ...
Wow wat fijn dat je nog zo fit bent! Ik heb mezelf er op gegeven maar op ingesteld dat de baby pas komt na de inleiding, als hij dan eerder komt is het een meevaller. Maar, lukt me ook niet altijd om zo te denken hoor. Af en toe vind ik het maar gewoon rot..

7 maanden geleden

Reactie op Sharrjdm

Wow wat fijn dat je nog zo fit bent! Ik heb mezelf er op gegeven maar op in ...
Ja het kan zo wisselen, het ene moment kan ik me er aan overgeven en het andere moment baal ik er als een stekker van! Fijn om te lezen dat strippoging bij jou gelukt is, en die paar dagen er dus echt wel iets kan gebeuren! 🍀 succes! Hoop dat het doorzet!

7 maanden geleden

Vanochtend zou de verloskundige mij strippen en ontsluiting checken. Belt ze op dat ze naar een bevalling moet.. 😔 Heel begrijpelijk en fijn dat iemand wel kan bevallen, maar het steekt ook. Ik ben de afgelopen dagen al emotioneel hieronder en dan lukt het strippen waarschijnlijk vandaag ook niet 😮‍💨

7 maanden geleden

Reactie op Carly90

Vanochtend zou de verloskundige mij strippen en ontsluiting checken. Belt ...
Wat ontzettend balen, helemaal als je je erop instelt inderdaad. Wie weet is het een vlotte bevalling en kan ze straks nog langskomen 🍀 ik ga voor je duimen.

7 maanden geleden

Hier ook weer wakker geworden 41+3…. Hoop zo dat het morgen lukt om te strippen. Ik vind het wel een heel fijn idee dat ze er uiterlijk donderdag is.