19 Reacties
3 maanden geleden
Oh hier is het al weken zo (nu 7mnd)! Bij brabbelen laten we hem en valt hij vanzelf weer in slaap na zo’n 30min. (hij heeft geen speen maar wel een knuffel waar hij dan zelf al mee gaat spelen/kroelen). Bij huilen gaan we wel langs, maar vaak is dit een poepluier en als we hem daarna weer terug leggen valt hij ook weer in slaap. Maar als we naar de opvang gaan zitten we met hetzelfde probleem, dan geven we hem een fles en daarna meteen weer slapen tot 7:30. Met de vaste voeding trekken we de fles dan weer recht in het schema :)
3 maanden geleden
Hier is het op random uren. Vannacht om 12u30 klaarwakker tot 3u! Maar kan ook zijn tussen 4en6u. Ik leef op gemiddeld 6u slaap per nacht ben helemaal gaar. En heb geen idee wat "niet goed" gaat. De dutjes overdag zijn niet meer dan een totaal van 3u, gaat sinds lange tijd zelfs bijna goed... ma nu de nachten drama en i don't know what to do. Tzal een fase zijn? Doorkomende tandjes? Maar na weken begint het wel stevig te wegen.
3 maanden geleden
Heel herkenbaar! Hier ook 6,5 maand en al een hele periode rond 04.00/05.00u wakker. Het helpt niet om het later of eerder naar bed te doen of wel of niet nog een avondfles te geven. Hij is gewoon vrolijk wakker en ligt in z’n bedje te brabbelen. Ik hoop dat het een ‘fase’ is en vanzelf wel weer langer als 04.00/05.0u gaat slapen 🙈 hij heeft een wakkertijd van ongeveer 2/2,5u dus hij ligt er dan zeker ook weer voor 09.00u in!
2 maanden geleden
Hier vanmorgen 03:30 🥲.. bij anderen al verbetering? Ben gestopt met de speen, misschien ging hij daarom ook niet meer slapen maar na 3 weken begint het me wel echt op te breken! Iemand tips? Misschien meer vaste voeding aanbieden op de dag? Of is het gewoon weer een fase 😕
2 maanden geleden
Hier ook af en aan super vroeg wakker. Deze week al 4 dagen op een rij om 4.00 uur. Geen idee waar het door komt... ik ga gewoon nog eerder naar bed🥴
2 maanden geleden
Haha..ik had dit kunnen schrijven. En vannacht een nachtje bij opa en oma geslapen..van 21 tot 6.45 uur geslapen🫢 erg vermoeiend maar weet dat je niet alleen bent.
2 maanden geleden
Hier ook al een paar nachten raak na de nachtfles 1 uur tot 1,5 uur wakker 🙃 en dan slaapt hij wel weer qua tijd is er geen pijl op te trekken de ene keer rond half 3 en vannacht was het half 5
2 maanden geleden
Hier begint het ook weer. 2 x per nacht jammeren speen en weer slapen
Vervolgens is het steeds wakker tussen 05:15 en 06:00 geen idee waar t mee te maken heeft.
2 maanden geleden
Hier hetzelfde ‘probleem’. Onze dochter is bijna standaard om 5.00 uur wakker en is dan met geen mogelijkheid meer in haar eigen bedje in slaap te krijgen. Wij nemen haar op dat tijdstip bij ons in bed. Ik help haar dan vaak om weer in slaap te komen en meestal slaapt ze dan nog eventjes van totdat de wekker gaat om 6.45 uur. Dan krijgt ze de borst en daarna gaan we uit bed. Rond 9.00 uur slaapt ze dan vaak weer.
2 maanden geleden
Oh man dit speelt bij ons ook, we zijn echt doodop. Soms slaapt ze na speentje geven door, maar soms zit ze rechtop klaarwakker te kletsen. Andere keer huilt ze moord en brand en wil ze ineens weer een fles. En soms nemen we d'r in bed en slaapt ze in 1 ruk gelijk tot 9 uur door. Debiel echt. Verwarrend en vooral vermoeiend. Er komen wel tandjes door, dus we hopen dat dat het is en het over een weekje weer beter wordt.. 🙏🏼
2 maanden geleden
Volgens mij breng je je kind dan te vroeg naar bed. Onze baby slaapt na de laatste pap fles om 22:00 door tot 08:30 / 09:30. Momenteel werk ik niet maar als hij naar de opvang gaat moet ik hem echt wakker gaan maken smorgens
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem010
Volgens mij breng je je kind dan te vroeg naar bed. Onze baby slaapt na de ...
Hmm ik weet het niet hoor. Hier sliep ze altijd van 19-7 en ineens is dat van 19 tot 04. Dan is ze soms echt 2 uur wakker voor ze weer in slaap valt.
Het ging maanden lang goed van 19-7. Maakt hier ook geen verschil of ze nou 19 of 22 naar bed gaat
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem010
Volgens mij breng je je kind dan te vroeg naar bed. Onze baby slaapt na de ...
Denk dat dit voor meeste ouders niet klopt. Vaak werkt later naar bed juist averechts omdat ze dan oververmoeid zijn. Als hij hier later naar bed gaat is hij nog eerder wakker. Eerder naar bed nog steeds tussen 5 en 5.30. Fijn dat het bij jou wel werkt.