Mace is vaak rond een uur of half 5 al lekker wakker 馃ス, of huilend of brabbelend, al ga ik 6x naar hem terug om de speen in te doen; hij slaapt gewoon niet meer.. 鈥榮 avonds heeft hij ook wel eens dat hij huilend wakker wordt en als ik dan z鈥檔 speentje terug stop slaapt hij direct weer. Nu ga ik as vrijdag cold turkey stoppen met die speen omdat ik de afgelopen nachten iets van 4/5 keer terug moet hiervoor en voorheen had hij daar nooit last van. Nu vanmorgen was het dus weer 04:30, twee keer speen terug gedaan maar bleef met z鈥檔 oogjes open liggen. Ik had hem bij mij genomen om half 6 omdat ie dus niet meer ging slapen, en toen om 6 uur valt ie in slaap (bleef hem ook wel wat sussen en aaien).
Als wij moeten werken moeten we 07:30 weg dus rond 6 a half 7 echt wel opstaan. Hoe doen jullie dit? Is dit herkenbaar?
Ik ga hem nu dus wel weer wakker maken (07:00) voor de fles.. ook om de dag te starten en z鈥檔 dagritme er wel in te houden. Ook lees je overal dat een ochtend slaapje voor 09:00 kan leiden tot vroeg wakker worden, maar als hij om 04:30 de dag al echt start, kan ik hem onmogelijk op houden tot 09:00 toch?!