Mijn dochter van 7 maanden sliep hiervoor super goed snachts, maar sinds een paar weken slaapt ze super slecht ze wordt vaak wakker.
Zodra ik haar pak en naast mij leg dan slaapt ze heel goed en door.
Wie heeft dit ook en wat kan ik doen?
Wil haar het lieft niet leren om in mijn bed te laten slapen.
Kunnen we elkaar de hand schudden. Ben gesloopt hierdoor echt soms om de uur wakker. We gaan de ledikant in onze kamer zetten, wellicht voor nu even effect heeft. Mag blij zijn als ik 2.5 uur achtereen kan slapen.
Ik slaap met ons zoontje samen. Kan de gebroken nachten op 2 handen tellen. In bijna 8 maanden tijd.
Dit is mijn denkwijze: wij willen vaak met ons partner slapen. Waarom zou een baby dan alleen willen slapen? Terwijl die juist zoveel geborgenheid en veiligheid nodig heeft.
Groeipijn?
Ik ken het heel erg als ze weer gaat groeien.. moest ook vanacht haar bij mij in bed leggen even en goed haar benen masseren.. daarna kom ik haar terug leggen.
Tot de volgende scheuten kwamen..
Overdag trappelt ze heel erg met haar benen en wil ze het liefst er op staan.
Ik denk dat ze heel snel groeien deze periode. Wellicht de sprong.
Mijne is nu 8 maanden en is sinds 2 weken ook weer een paar keer klaarwakker en ook ‘s ochtends om 5 uur klaarwakker.
Maar kan ineens wel kruipen en lijkt veel meer interesse te tonen in spelen etc.
Ik denk dat ze heel snel groeien deze periode. Wellicht de sprong.
Mijne is ...
Oh ga even lezen over groeien wat het doet met een baby.
Ja mijne is dan niet klaar wakker haar oogjes zijn gewoon dicht en huilt zodra ik aar troost is ze weer rustig. Na een uur huilt ze weer en zo gaat t door 😅
Nou fijn dat hij kan kruipen en intressetoont in spelen alleen maar een goed teken!