21 Reacties

2 maanden geleden

Kunnen we elkaar de hand schudden. Ben gesloopt hierdoor echt soms om de uur wakker. We gaan de ledikant in onze kamer zetten, wellicht voor nu even effect heeft. Mag blij zijn als ik 2.5 uur achtereen kan slapen.

2 maanden geleden

Reactie op MomDaugther

Kunnen we elkaar de hand schudden. Ben gesloopt hierdoor echt soms om de u ...
Nou welkom in mijn leven hahaha, Mijn dochter slaapt als sinds geboorte bij ons op kamer in haar ledikant.

2 maanden geleden

Ik lees net een andere topic; misschien te koud in de nacht?

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Ik lees net een andere topic; misschien te koud in de nacht?
Nee helaas is dit niet het geval ik voel vaak aan haar nekje of haar voetjes maar die zijn gewoon warm.

2 maanden geleden

Tandjes?

2 maanden geleden

Ik slaap met ons zoontje samen. Kan de gebroken nachten op 2 handen tellen. In bijna 8 maanden tijd. Dit is mijn denkwijze: wij willen vaak met ons partner slapen. Waarom zou een baby dan alleen willen slapen? Terwijl die juist zoveel geborgenheid en veiligheid nodig heeft.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde helaas.. alleen slaapt ze naast ons ook niet verder 🫠

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Tandjes?
Overdag heeft ze er nooitlast van middag dutjes doet ze ook goed dus heb niet het idee dat het aan haar tandjes licht

2 maanden geleden

Reactie op Liisss

Hier hetzelfde helaas.. alleen slaapt ze naast ons ook niet verder 🫠
Ooh dat is ook lastig!

2 maanden geleden

Reactie op Mamabeertjexx

Ik slaap met ons zoontje samen. Kan de gebroken nachten op 2 handen tellen. ...
Klopt, alleen vindt het eng om samen te slapen. Ik wacht tot dag ze slaapt en dan pak ik haar en doe ik rustig weer in haar bedje.

2 maanden geleden

Groeipijn? Ik ken het heel erg als ze weer gaat groeien.. moest ook vanacht haar bij mij in bed leggen even en goed haar benen masseren.. daarna kom ik haar terug leggen. Tot de volgende scheuten kwamen.. Overdag trappelt ze heel erg met haar benen en wil ze het liefst er op staan.

2 maanden geleden

Ik denk dat ze heel snel groeien deze periode. Wellicht de sprong. Mijne is nu 8 maanden en is sinds 2 weken ook weer een paar keer klaarwakker en ook ‘s ochtends om 5 uur klaarwakker. Maar kan ineens wel kruipen en lijkt veel meer interesse te tonen in spelen etc.

2 maanden geleden

Reactie op Azra47

Klopt, alleen vindt het eng om samen te slapen. Ik wacht tot dag ze slaapt ...
Dit doe ik ook. Vind samen slapen eng hij rolt nu heel snel en is in 1 seconde aan de andere kant van het bed.

2 maanden geleden

Reactie op damlaa

Dit doe ik ook. Vind samen slapen eng hij rolt nu heel snel en is in 1 seco ...
Precies mijn dochter ook !

2 maanden geleden

Reactie op damlaa

Ik denk dat ze heel snel groeien deze periode. Wellicht de sprong. Mijne is ...
Oh ga even lezen over groeien wat het doet met een baby. Ja mijne is dan niet klaar wakker haar oogjes zijn gewoon dicht en huilt zodra ik aar troost is ze weer rustig. Na een uur huilt ze weer en zo gaat t door 😅 Nou fijn dat hij kan kruipen en intressetoont in spelen alleen maar een goed teken!

2 maanden geleden

Reactie op Azra47

Oh ga even lezen over groeien wat het doet met een baby. Ja mijne is dan n ...
Oh dat huilen in slaap heb ik ook gehad hoor toen kreeg hij z’n tandjes door.

2 maanden geleden

Reactie op damlaa

Oh dat huilen in slaap heb ik ook gehad hoor toen kreeg hij z’n tandjes doo ...
Ja bij haar komen ze bijna door maar overdag heeft ze er veen last van

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde 😕😖 geen idee waar het aan kan liggen. Misschien groei en meer indrukken?

2 maanden geleden

Ohh dit had onze zoon ook een paar weken en ineens was het weer goed... geen idee wat het was. Maar hoop dat het snel voorbij is voor jullie!

2 maanden geleden

Reactie op Bloembla

Ohh dit had onze zoon ook een paar weken en ineens was het weer goed... gee ...
O hoop het zoooo!!