18 Reacties
20 dagen geleden
Ik zou me er nog niet druk om maken hoor. Mijn jochie van 8 maanden tuft ook al het brood weer uit. Komt vanzelf wel
20 dagen geleden
Reactie op rianne123456
Ik zou me er nog niet druk om maken hoor. Mijn jochie van 8 maanden tuft oo ...
Dank je wel voor je reactie!
19 dagen geleden
Ik zou mij hier niet druk over maken. Je kindje is nog ontzettend jong. Hier een zoon van 8maanden die ook nog geen brood eet ander eten spuugt ie ook allemaal uit. Er gaat nog geen theelepel naar binnen per dag. En ook dat is helemaal normaal, ieder kindje zn eigen tempo.. M'n dochter ging pas een beetje brood eten met circa a 2 jaar. Nog steeds niet dol op brood. Wij eten het ook vrij weinig.
19 dagen geleden
Geen zorgen, hier hetzelfde. Inmiddels 9 maand en zijn onderste 2 tandjes zijn nu minimaal door. Heb het idee dat daardoor o.a. het brood kleiner gemaakt wordt en dat hij het beter door kan slikken. Dit is ook wat onze cb ons vertelde toen ik hiernaar vroeg.
17 dagen geleden
Reactie op mivd
Ik maak het brood nat met thee! Misschien dat nog een optie? Hier gaat het ...
Ook zonder tandjes? Wij roosteren het nu maar dat maakt geen verschil
17 dagen geleden
Reactie op therealkeeks
Ook zonder tandjes? Wij roosteren het nu maar dat maakt geen verschil
Ja juist zonder tandjes!
Ik maak het brood klaar met roomboter en dan iets smeerbaars wat makkelijk glijd en knip/snijd ik het in hele kleine stukjes, en dan maak ik het flink nat met thee dat het goed doorweekt is en dan geef ik het. Het gaat er hierin als koek😊
13 dagen geleden
Bij ons hetzelfde verhaal, het ging even beter tot dat hij tandjes kreeg en nu word het inderdaad gewoon een hoopje en blijft alles plakken. Maar maak mij er ook niet druk omz de rest gaat heel goed en blijven het proberen en uiteindelijk lukt het dan vanzelf
12 dagen geleden
Reactie op mivd
Hoe gaat tie?
Nog geen verandering, maar zijn eerste tand (boventand 🥴) is door! Dus hopelijk snel makkelijker
12 dagen geleden
Hier precies hetzelfde verhaal, ik heb het broodmoment gewisseld met zijn fruithap, dus nu ontbijt hij fruit en als lunch brood. Ik weet niet of hij het gewoon ineens door had of dat dit ook hielp maar het gaat nu erg goed!