24 Reacties

17 dagen geleden

Ja! Hier ook de 8 maanden slaapregressie. We vinden hem ontzettend heftig en vragen ons ook af hoelang dit gaat duren😳 Overdag niet willen slapen en in de nacht wakker worden. Hij is dan echt ontroostbaar en huilt rustig 2 uur aan een stuk. De 4 maanden slaapregressie heeft hier een aantal dagen geduurd, maar was niet vergelijkbaar met deze😮‍💨

17 dagen geleden

Reactie op Zwart wit🦓

Ja! Hier ook de 8 maanden slaapregressie. We vinden hem ontzettend heftig e ...
Wij hebben het niet zo heftig, ze huilt en dan moeten we haar 5 min gaan troosten of haar speen weer in haar mond doen. Ze heeft inderdaad nooit zo een heftige slaapregressie gehad. Hoop dat t niet meer lang gaat duren dit is echt zwaar.

17 dagen geleden

Hoi mijn dochter is ook 8 maanden, in de nacht slaapt ze heel goed maar overdag niet al bijna 2 weken kan dit ook slaaptegressie zijn?

17 dagen geleden

Hier ook.. drie weken aan een stuk heel veel en vaak en lang wakker snachts. Veel huilen en vaak dan alleen rustig als hij mee bij ons in bed mocht en echt vastgehouden werd om kalm te worden. Na 3 weken enkele betere nachten maar nog steeds zit er af en toe een mindere nacht tussen helaas.. hij is nu 8,5 maand. De sprong begon hier iets eerder dan oei ik groei aangaf en hij zou er deze week weer uit moeten zijn volgens de app. Verder overdag slaapt hij de ene keer goed en de andere keer kort.. maar eet en drinkt wel goed en is vaak vrolijk dus daar weinig last van de sprong

17 dagen geleden

Reactie op Hoihoi!!

Hoi mijn dochter is ook 8 maanden, in de nacht slaapt ze heel goed maar ove ...
Dat denk ik wel!

17 dagen geleden

Hier gaan de nachten voor alsnog prima, maar overdag zit ze aan ons vastgeplakt. Ze moet echt vermaakt worden, heeft ons nodig en moppert veel. Ernaast zitten tijdens het spelen is vaak niet voldoende. Blij als deze sprong weer voorbij is!

16 dagen geleden

Drama. Wordt om de 2 uur wakker maar ook krijsend en ontroostbaar 😮‍💨

16 dagen geleden

Wij hebben dit helaas al 2 maanden. De ene week erger dan de andere week 😮‍💨 inderdaad heel vermoeiend. Wij wisselen de logeerkamer af om zelf tot rust te komen 😖

15 dagen geleden

Bij ons ook! Mijn dochtertje is 8,5/bijna 9 maanden en slaapt al 4(!) weken lang dramatisch. Ze wordt elke 20, 30 of 45 minuten wakker en dat de hele nacht door… Soms slaapt ze ineens 2 uurtjes achter elkaar, maar daarna weer huilen en wakker. Is vaak wel meteen stil als je dr pakt en dr wiegt. Ze slaapt nu vaak tussen ons in of boven op mij. Maar ze is ook continue aan het woelen en draaien, alsof ze niet lekker ligt dus wij doen geen oog dicht… Soms is ze ook 1 a 1,5 uur lang klaarwakker ‘s nachts… Overdag heel wisselend, maar vaak 25-35 minuten en een enkele keer 1,5 uur. Ze is nooit een hele goede slaper geweest maar dit is wel heel pittig nu! 😩😴😭

15 dagen geleden

Reactie op ambervriesde

Bij ons ook! Mijn dochtertje is 8,5/bijna 9 maanden en slaapt al 4(!) weken ...
Precies dit. Haha wie heeft dit uitgevonden. Vanaf 12 uur of 3 uur snachts is het hier prut. Wil alleen op mij slapen.

15 dagen geleden

Onze nachten gaan echt prima, hij slaapt gewoon door dus we mogen niet klagen, maar hij is elke dag om 5:30 al wakker ipv 7, waardoor het hele schema op zn kop staat. Meer babys zo super vroeg wakker ineens? Is dat de slaapregressie?

15 dagen geleden

Hier ook een drama😓 word veel wakker snachts meestal rond 2 uur wil die bij ons komen liggen is niet meer rustig te krijgen en lijkt ook beetje verlatingsangst te creeren als we weg lopen volledig over stuur… hoop dat t echt weer gouw normaal word😅

15 dagen geleden

Reactie op ambervriesde

Hier precies zo! 😴😴

14 dagen geleden

Reactie op ambervriesde

Mijn zoontje is precies hetzelfde, we gaan er helemaal kapot aan😩

14 dagen geleden

Reactie op moos99

Onze nachten gaan echt prima, hij slaapt gewoon door dus we mogen niet klag ...
Fijn dat hij in iedergeval doorslaapt!

13 dagen geleden

Hier ook zo, we worden helemaal gek ik ben letterlijk op

13 dagen geleden

Reactie op moos99

Onze nachten gaan echt prima, hij slaapt gewoon door dus we mogen niet klag ...
Hier ook al 2 weken elke dag om 6 uur stipt wakker. Duurt gerust een half uur en komt zelf niet meer in slaap. Vervolgens slaapt ze dan weer van 630 tot 830 of soms 930, waardoor de hele ochtend verschuift. Maar ga no way om 6 uur al beneden zitten met d'r, dus we nemen het even voor lief. Heb gelukkig al kerstvakantie, dat scheelt

10 dagen geleden

Deze is heftig 😩 hier al een tijd aan het rommelen. Eerst wilde hij overdag niet meer slapen, dat gaat nu wel goed (alleen niet meer zelfstandig maar goed het is wat het is) en nu zijn de nachten drama. Hij is ook ziek dus dat speelt ook mee, maar wij zijn kapot 😣 we waren verwend met een geweldige slaper vanaf 2 maanden 🙈

10 dagen geleden

Onze dochter (bijna 9mnd) sliep al sinds haar geboorte heel snel door! Vanaf een maand of 2 sliep ze van 19.00-7.00 uur aan een stuk door. Dat was voor ons natuurlijk heerlijk! Tegen de tijd dat ze 8 maanden oud werd, werd ze steeds vroeger wakker. 6.00, 5.30, 5.00,4.30...... sinds een week of 2 werd ze midden in de nacht wakker. De laatste dagen wordt ze zelfs savonds al weer wakker rond 23.00 uur. We hebben meerdere keren geprobeerd om haar te troosten en terug te leggen in bed, maar zodra ze ligt begint ze echt te krijsen! We hebben nu bedacht dat we haar misschien gewoon door deze periode heen moeten helpen. Ze krijgt dan van ons vaak een flesje van 60ml (2schepjes) als ze wakker wordt en komt dan tussen ons in liggen. Ze slaapt gelukkig dan wel snel verder. En wordt dan tussen 6.30-7.30 weer wakker. Op die manier krijgt onze dochter in ieder geval de meeste slaap.

7 dagen geleden

Onze dochter van 8,5 maanden is nooit een goede slaper geweest (nog nooit een nacht doorgeslapen, om de 2-4u wakker, 2 voedingen in de nacht en overdag hazeslaapjes van 20-25 minuten), maar deze sprong icm slaapregressie is echt te pittig! Overdag erg aanhankelijk en huilt als ik weg loop (het was altijd een erg vrolijke baby, ondanks het korte slapen) en s' avonds en s' nachts nu ineens ontroostbaar als ze wakker wordt. Ze is zich motorisch echt aan het ontwikkelen, dat hoort bij de slaapregressie las ik, maar ik ben benieuwd hoe lang dit duurt! Volgende week vakantie en ik hoop toch niet dat dit de hele vakantie aan houdt!