14 Reacties
茅茅n maand geleden
Mijn dochter is 8,5 maand (van 4 maart) en ik ben 15 weken zwanger. Ik ervaar het heel goed; vrijwel geen klachten en als ik een keer misselijk of moe was, leidde mijn dochter me daar prima van af
茅茅n maand geleden
Mijn dochtertje is 7,5 maand en ik ben inmiddels bijna 10 weken zwanger. Ik voel me ellendig (moe, misselijk!) en ervaar het als best pittig. Terwijl ik wel heel dankbaar en blij ben dat ons tweede kindje onderweg is
茅茅n maand geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Tussen mijn twee kinderen zit 17 maanden, ik was dus ook vrij snel na de eerste weer zwanger. Mijn tweede zwangerschap vond ik een stuk zwaarder met het zorgen voor een baby, maar het is zeker wel te doen! Ik weet nog goed dat iedereen me tijdens mijn zwangerschap heel bang maakte door te zeggen dat het super zwaar zou zijn met twee kinderen onder 2, maar dat ervaar ik totaal niet zo. Ik zou het absoluut niet anders gewild hebben en ben juist heel blij dat mijn kleintjes zo weinig schelen. De tweede keer weet je veel beter wat je kan verwachten en wat je aan het doen bent en dat vond/vind ik echt super fijn :) voor mij was de stap van 0 kinderen naar 1 kind ook veel 'groter' dan van 1 naar 2 kinderen, dus hopelijk is dat voor jou straks ook zo.
茅茅n maand geleden
Gefeliciteerd! Bij mij zit er 18 maanden tussen. Ik vond de zwangerschap pittig op het einde toen de dikke buik en bekkeninstabiliteit me heel erg beperkte, met dan nog een dreumes. De eerste maanden met 2 kinderen vond ik easy, makkelijker dan de zwangerschap, omdat de baby dan nog veel slaapt natuurlijk. Maand 4 tot 8 van de baby vond ik heeeel pittig, omdat een peuter van net 2 en een baby allebei zulke totaal andere behoeftes hebben. Maar nu mijn zoontje kruipt, is het hartstikke leuk. Ze spelen een beetje samen en ik denk dat ze dikke vriendjes gaan worden juist door het weinige leeftijdsverschil.
Het heeft ups en downs dus haha ;). Maar al met al had ik het niet anders gewild. Maar mochten we uiteindelijk nog voor een derde gaan, zal daar wel langer tussenzitten
茅茅n maand geleden
Ik ben ook weer in verwachting鉂わ笍
De oudste is vandaag 8 maanden oud. Zeer gewenst, maar niet gepland. Ik vind het heel spannend, maar ik ben zeer dankbaar dat deze kleine verrassing op ons pad is gekomen zonder een lange lijdensweg zoals bij de 1e.