47 Reacties
2 jaar geleden
Wat heftig om nu al te zijn opgenomen! Het lijkt mij heel moeilijk om zo ver en lang van je kind vandaan te zijn, maar op dit termijn te moeten bevallen wil je ook echt niet meemaken. Ze zijn nog zo klein en kwetsbaar. Ik ben zelf bevallen met 34 weken en met 33 nog wat in het ziekenhuis belandt met weeënremmers en longrijping. Ik had toen nog geen kindje thuis dus heel anders, maar ik probeerde er alles aan te doen om het zo lang mogelijk te laten zitten. Veel series kijken, veel meer kan je niet.
Doe je al dagelijks FaceTime met je kind? Misschien dat dat wat energie geeft
Heel veel sterkte!
2 jaar geleden
25+4 is echt nog wel heeel erg vroeg hoor. Zou niet zomaar met de weeenremmers stoppen en er alles aan doen dat ze nog een poos blijft zitten!
2 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee..
Maar vrienden van ons hebben een zoontje gekregen met 24+1 die hebben maanden in een onzekere tijd geleefd, veel operaties het is ook vaak kantje boord geweest, gelukkig is het allemaal goed gekomen..
Maar dit termijn is erg vroeg om haar geboren te laten worden er kan nog zoveel misgaan.
Ik zou toch aan die weeën remmers blijven, als je nog wat tijd kan rekken zodat ze nog verder kan ontwikkelen in de buik zou ik dat doen..
2 jaar geleden
Heel eerlijk; wij hebben 1 extreem prematuur en dat is echt heftig. Ik zou zo lang mogelijk proberen vol te houden met weeën remmers. Onze derde is heel ziek geboren, pas na 7 maanden wisten wij dat hij langer kon blijven leven. Tot die tijd in het ziekenhuis met 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar thuis. Dat is gewoon keihard bikkelen. Ik kan het niet beter maken dan het is. Maar ik zou in elk geval proberen het vol te houden door te denken dat je de baby de beste kansen geeft die je kan. Zodat je straks sneller weer zelf kan zorgen voor je andere kind.
2 jaar geleden