4 Reacties

2 maanden geleden

Onze kleine van 7 maanden sliep ineens niet meer door sinds een maand. We geven nu een weekje een papfles s avonds en nu slaapt ze weer door🤷‍♀️

2 maanden geleden

Als hij na de fles weer verder slaapt zal het toch wel honger zijn? En nachtvoedingen zijn juist goed voor de hersenontwikkeling

2 maanden geleden

Nachtvoedingen tot 9 maanden zijn harstikke normaal, dus ik heb mij erbij neergelegd en hoop dat er een moment komt dat onze zoon de nachtfles ook niet meer nodig heeft. Soms lukt het ons hem te knuffelen en dan valt hij in slaap en wordt hij pas in de ochtend weer wakker, dus we weten dat hij het soms ook wel zonder voeding kan. We geven overigens wel een droomvoeding tussen 22/23u. Waar we op ten duur mee willen experimenteren is minder schepjes in de nachtvoeding en daarna minder ml tot dat de fles is afgebouwd, of cold turkey stoppen.

2 maanden geleden

Geen tips wel herkenning. Onze meid van 7 maanden heeft ook nog 1 nachtvoeding. Bij mijn zoon was hij er van 1 op andere moment zo vanaf. Destijds met rijstepap en alles geëxperimenteerd maar niks hielp.. ik wacht nu maar rustig af al zijn we er hier ook wel klaar mee inmiddels. Valt ook geen pijl op te trekken (hoeveelheid flesvoeding, vaste voeding, slaap overdag).