Onze dochter kruipt sinds vorige week (ca. 7,5 maand). Het tijgeren heeft ze overgeslagen. Ook is ze het optrekken aan het ontdekken en kan ze zelfstandig zitten. Zelfstandig naar de zit gaan is haar ook al een paar keer gelukt.
Hoe gaat het bij jullie? Nieuwsgierig naar de leeftijdsgenootjes!
Hier is hij aan het lopen aan de loopwagen. Ook probeerd hij heel hard van meubel naar meubel te stappen maar dat lukt hem nog niet helemaal. Hij is nu 8 maandjes
Kruipen en tijgeren doet ze nog niet. Zit wel stabiel. Staan en een paar stapjes zetten gaat al erg goed en vind ze fantastisch! Is van 15-03 😊 dus alweer ruim 8 maandjes 🙈 gaat veel te hard 🤭
https://www.bol.com/nl/nl/p/nijntje-houten-babywalker/1004004013008112/
We hebben deze! Ik vind een houten wat steviger dan een plastic loopwagen, dus deze is echt een aanrader!
Onze dochter ging net voor 6 maanden zitten, een week later iets tijgeren en met 6.5 maand echt kruipen. Met 7 maand en een week ging ze staan, 2 weken geleden de eerste pasjes zijwaarts bij de bank en sinds 't weekend hobbelt ze met haar loopkarretje door 't hele huis. Ze is nu 8.5 maand. Stop de tijd, waar is m'n baby! Los van het feit dat we heel trots zijn, gaat 't wel snel 🥰
Hier ook een baby van 7,5 maand. Kruipen en zitten doet ze nou een paar weken. Van de week begon ze voorzichtig stapjes te zetten langs de salontafel.
Ik vind het zo’n kleine stoere meid, maar het had van mij allemaal nog wel wat langer mogen duren 🥹