51 Reacties

één maand geleden

Hier aan het beginnen met tijgeren (8maandjes) 🥰

één maand geleden

Hier tijgert onze dame de hele kamer door (nu 9 maanden, gecorrigeerd 7.5 maanden ivm 6 weken te vroeg geboren)

één maand geleden

Hier is hij aan het lopen aan de loopwagen. Ook probeerd hij heel hard van meubel naar meubel te stappen maar dat lukt hem nog niet helemaal. Hij is nu 8 maandjes

één maand geleden

Zoontje kan hier sinds 7 maanden al kruipen, zitten en zelf optrekken om te staan en lopen

één maand geleden

Hier begon Evi met kruipen toen ze 6 maanden was. Daarvoor al tijgeren. Loopt nu langs de meubels. Evi is van 31-03-2024

één maand geleden

Paar dagen terug zagen we hem kruipen en nu al dit! Waar is mijn kleine baby :(

één maand geleden

Bijna 8 maanden, rolt net 🤣

één maand geleden

Hier alleen nog aan het rollen. Volgende week 8 maanden

één maand geleden

Hier lekker rollen🥰 7 maanden.

één maand geleden

Kruipen en tijgeren doet ze nog niet. Zit wel stabiel. Staan en een paar stapjes zetten gaat al erg goed en vind ze fantastisch! Is van 15-03 😊 dus alweer ruim 8 maandjes 🙈 gaat veel te hard 🤭

één maand geleden

Haha het gaat erg snel hè ineens! Hier kruipt ze goed en trekt ze zichzelf op en aan de hand zet ze ook meerdere stapjes.

één maand geleden

Hier net begonnen met buikschuifen, alleen maar achteruit. Met alle frustraties die daarbij komen 😂🤣

één maand geleden

Hier kruipt ze van de een op andere dag de hele kamer door😂 (7.5 maand) en ook het tijgeren overgeslagen!

één maand geleden

Hij kruipt al zo'n 2 weken de hele kamer door en hij gaat steeds overal waar dat lukt staan. Erg leuk!!

één maand geleden

Hier kruipen, staan en van de bank naar salontafel stappen, 8,5 maand en ze wilt zo veel!

één maand geleden

Reactie op MamaJJ

Hier is hij aan het lopen aan de loopwagen. Ook probeerd hij heel hard van ...
Leuk! Welke loopwagen heb je?

één maand geleden

Reactie op MIJ91

Leuk! Welke loopwagen heb je?
https://www.bol.com/nl/nl/p/nijntje-houten-babywalker/1004004013008112/ We hebben deze! Ik vind een houten wat steviger dan een plastic loopwagen, dus deze is echt een aanrader!

één maand geleden

Onze dochter ging net voor 6 maanden zitten, een week later iets tijgeren en met 6.5 maand echt kruipen. Met 7 maand en een week ging ze staan, 2 weken geleden de eerste pasjes zijwaarts bij de bank en sinds 't weekend hobbelt ze met haar loopkarretje door 't hele huis. Ze is nu 8.5 maand. Stop de tijd, waar is m'n baby! Los van het feit dat we heel trots zijn, gaat 't wel snel 🥰

één maand geleden

Tijgeren, tegen alle meubels staan begon sinds 7mnd nu 8,5 mnd begint ze ook stapjes te zetten en het kruipen gaat bijna goed 😂

één maand geleden

Hier ook een baby van 7,5 maand. Kruipen en zitten doet ze nou een paar weken. Van de week begon ze voorzichtig stapjes te zetten langs de salontafel. Ik vind het zo’n kleine stoere meid, maar het had van mij allemaal nog wel wat langer mogen duren 🥹