51 Reacties

één maand geleden

Tijgeren met 6 maanden en zelfstandig zitten 7 maanden nu 8 maanden en eerste kruip gezien. Ook probeert ze al met dr handen bovenop de bank te komen of op dr box etc. Dus het staan zal ook al snel komen 🫣 stop de tijd!

één maand geleden

Hier 8 maanden: ze kruipt, gaat zelf zitten en heeft nu 2 x ergens tegenaan gestaan (iets laags).. gaat wel hard nu opeens de afgelopen weken!

één maand geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Hier ook een baby van 7,5 maand. Kruipen en zitten doet ze nou een paar wek ...
Wow!!

één maand geleden

Wat zijn alle kindjes snel! Onze kleine is morgen 8 maanden. Zitten gaat nog niet echt, ze hangt na een aantal seconden steeds verder voorover ha ha. Rollen gaat als een speer maar kruipen of tijgeren nog niet gezien. Laat staan stapjes 😅. Het is wel een hele beweeglijke dame.

één maand geleden

Dochter van 8,5 maand kruipt de hele kamer rond 😅 trekt zich al een tijdje op en loopt langs de bank. Laatst “liep” ze ineens voorbij achter haar loopwagen 🤗 zo leuk al die ontwikkelingen!

één maand geleden

Tip! Wij hebben geen box. Ze heeft al die tijd de vrijheid gehad om de kamer te verkennen 😊 ik denk dat het goede stimulatie is geweest om te ontdekken en zich vrij te kunnen bewegen!

één maand geleden

Van 2 maart en tijgert de hele kamer door. Probeert ook op z’n zij tot zit te komen maar dat lukt nog niet en maakt meneer heel boos.

één maand geleden

Reactie op Eveline1986

Wat zijn alle kindjes snel! Onze kleine is morgen 8 maanden. Zitten gaat no ...
Hier precies hetzelfde! Komt allemaal wel hoor 😬

één maand geleden

Hier kruipt en zit zij zelfstandig sinds zij 6 maanden is. Inmiddels 8 maanden en zij staat en loopt langs de meubels

één maand geleden

Onze dochter is 8,5mnd en tijgert de hele kamer rond, zo leuk! Ze kan wel blijven zitten als ik dr neer zet, maar zelf tot zit komen lukt nog niet en ligt ze veel in de diva houding.

één maand geleden

Draaien, rollen en tijgeren (8,5)maand.

één maand geleden

9 maanden, tijgeren, draaien , zitten

één maand geleden

Grappig wou hierover een topic openen. Zoon destijds liep achter een wagen en zelf trap omhoog klauteren met 8 maanden. Dochter (volgende week 8 maanden) die draait op de buik wat rond maar dat is het wel. Hadden daardoor wel wat kleine zorgen gezien onze ervaring met zoon. Gelukkig een fijne bevestiging hier dat meer kinderen de tijd nemen.

één maand geleden

Reactie op AMEKP

Grappig wou hierover een topic openen. Zoon destijds liep achter een wagen ...
Ik heb 3 kinderen en echt alledrie een andere ontwikkeling, allemaal op hun eigen manier en eigen tempo 😊

één maand geleden

Sinds 7,5 maand kruipen zelfstandig zitten en bij 8 maanden aan de tafel staan. Nu probeert ze stapjes te zetten langs de tafel ( 8,5). Ik vind het maar te snel gaan...

één maand geleden

Reactie op MamaJJ

Hier is hij aan het lopen aan de loopwagen. Ook probeerd hij heel hard van ...
Jeetje wat snel! Een lopende baby!

één maand geleden

Mijn zoontje, 8 maanden, (gecorrigeerd 7,1 maand) flappert als een soort zeehond. Een gefrustreerde weliswaar want hij wil zo graag! Ik zie sinds vandaag wel dat hij z'n knietjes een beetje onder z'n heupen begint op te trekken. Maar z'n armen liggen dan stil. Ik hoop dat het hem snel lukt en de boze buien over zijn. 😅

één maand geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Onze dochter ging net voor 6 maanden zitten, een week later iets tijgeren e ...
Wow, wat snel!

één maand geleden

Reactie op MarMar79

Mijn zoontje, 8 maanden, (gecorrigeerd 7,1 maand) flappert als een soort ze ...
Och hier ook zo’n middag vandaag! Boos! Maar ze krijgt het maar niet voor elkaar. Laat ze het snel leren. Niet voor mij maar voor zichzelf 😂

één maand geleden

Bijna 9 maanden, tijgeren doet hij nu zo'n 1,5 maand en hij gaat veel op handen en knieën maar echt kruipen lukt nog net niet. Hij draait ook heel veel naar zijn zij, lijkt wel het beginnetje van tot zitten komen. Benieuwd wanneer dat gaat lukken!