51 Reacties

één maand geleden

Reactie op MarMar79

Wow, wat snel!
Ja super snel! Maar had van mij wel iets minder rap gemogen.. Ze heeft veel op de buik gelegen wat ze leuk vond en vanuit daar ging ze al gauw alles ontdekken. De kraamverzorgster zei destijds al, dit wordt een pittige tante qua willetje. Dat blijkt 😅

één maand geleden

Mijn zoontje nu 9 maanden en tijgert al sinds 6 mnd.. begint zich nu ook op te trekken overal aan. Staat ook zelfstandig (wel vasthouden aan de bank of tafel). Lopen oefenen we soms voor de lol maar is nog wel te vroeg 🥰

één maand geleden

Het zitten op handen en knieen al ondekt. Het kruipem nog niet ( net 8 maanden )

één maand geleden

Hier tweeling bijna 9 maanden, maar bijna 7 gecorrigeerd. 1 kan nu rollen beide kanten op, maar nog wel sporadisch. Andere alleen nog van buik terug. Ze zijn niet de snelste…

één maand geleden

Haha, dit verschilt zo erg per kindje. M'n zoontje ging pas kruipen met 10 maanden, maar wel meteen ook staan en liep met 13,5 maand! Mijn dochtertje ging kruipen met 7,5 maand en is nu sinds een week begonnen met staan (8,5 maand)

één maand geleden

Hier kruipt ze net bijna 8 mnd. M'n andere kids pas met maand of 10 dus dacht dat het snel was, maar als ik het zo lees is het niet snel haha. Tijgeren heeft ze niet gedaan

één maand geleden

Ons kindje staat al lang en loopt met 1 hand. Heeft wel weinig gekropen. Tis een Snelle Jellie.

één maand geleden

Hier liep ze met handen vast met 7 maanden, geen gezicht maar goed 😂 Het kruipen daarentegen heeft ze nu pas net onder de knie..

één maand geleden

Onze zoon is nu 8 maanden. Hij is sinds vorige week echt begonnen met kruipen. Daarvoor was het vooral rollen 😅 Hij probeert zich al op te trekken maar dat lukt nog niet zo.

één maand geleden

Eerst tijdje aan tijgeren geweest en sinds 8,5 maand kruipen en zelstandig zitten vanaf 8 maanden en probeert te staan maar dat lukt nog niet echt en hij is nu 9 maanden dus hij probeert zich op te trekken haha dus wie weet binnenkort, wel staat hij continu op handen en voeten🤣