20 Reacties
één maand geleden
Ons zoontje wilt niet in bad. Ik wissel af met op de vloer en dragen.
één maand geleden
Je heb verschillende douche zitjes of stoelen. Ik ben waarschijnlijk een simpele ziel en heb gewoon een anti slipmat op de grond gelegd zodat ze niet uit kan glijden. Dit ging bij de oudste prima en nu met de jongste ook.
één maand geleden
Wij hebben wel een bad, maar deze emmer gebruik ik eigenlijk vaker. Als wasmand, of als badje. Als je kindje nog niet zelfstandig zit kan hij met hulp van een stoeltje, maar mijn oudste is 2,5 en ik gebruik het nog steeds, ook voor hem!
één maand geleden
Grote Wasmand met vuilniszakken erin.
Ik houd onze zoom voornamelijk op de arm, maar als ik mijn haren moet wassen heb ik ontdekt dat het wel zo makkelijk is hem even in die wasmand te zetten. Speelgoed erbij en hij vermaakt zich wel.
Hij kan wel al een paar maanden goed rechtop zitten, dat is denk ik wel een voorwaarde.
één maand geleden
Ik zet hem gewoon in zijn baby badje in de douche en ik doch er zelf naast... nou hebben we wel een ruime inloop douche, dat werkt vast niet overal.
één maand geleden
Als het puur praktisch douchen is, niet voor de lol: Wij douchen afwisselend, eerst even zelf, terwijl de ander de baby uitkleed, dan samen met de baby terwijl de ander zelf uitkleed, dan wisselen van ouder onder de douche, de fris gewassen ouder kleed zich aan, en pakt dan de baby mee om aan te kleden, terwijl de ander zelf nog even doucht. Is in een half uur gefixt.
één maand geleden
Wij hebben een uitklapbaar bad gekocht😊 zo kunnen we af en toe in bad en af en toe douchen, en met douchen de ene keer douched ze met mij en dan met mijn man hop onder de douchestraal in soppen afsproeieren en klaar als ze met mij douched pakt mijn man haar aan en kleed haar en of ik pak haar aan en kleed haar aan
één maand geleden
Ik heb een stokke opklapbadje, xxl, ideaal. Klap je zo in. Kan je zelf douchen en als je kindje kan zitten zit die lekker in badje ernaast.
één maand geleden
Reactie op sarts
Op de arm wassen en daarna op de badmat leggen ingewikkeld in een doek. Zel ...
Hihi dit was hier een tijdje een optie, maar al vanaf 5 maanden niet meer. Hij kruipt binnen een paar seconden weg🙈😂
één maand geleden
Reactie op kimmetje2023
Ik zet hem gewoon in zijn baby badje in de douche en ik doch er zelf naast. ...
Zo doen wij het ook inderdaad