Mocht het deze ronde raak zijn, wat zou je uitrekendatum dan zijn? 馃┓馃┑
Die van mij zou 8 maart zijn.
Mijn nod is 29 juni.
Ronde 12, 1e kindje.
Benieuwd naar jullie. Dat we maar veel positieve testjes mogen hebben voor deze maand!
Als het raak is, dan is mijn nod 3 juli. Dan zou ik rond 8 maart uitgerekend zijn.
Hopelijk is de 4e ronde wel een goede plakker die het hele traject uitzingt馃檲 dan kunnen we eindelijk een kindje in onze armen sluiten.
Wij proberen onze kinderwens te vervullen dmv IVF.
Ik heb 14 juni een 5daagse cryo terugplaatsing gehad. Volgens mij ben ik dan begin maart uitgerekend mocht deze blijven plakken 馃崁 Ik sluit mij daarom aan bij deze groep.
Ik ga me hier denk ik aansluiten. Vandaag een echte positieve test in handen. Uitgerekend eind februari maar kijkend naar mijn vorige zwangerschap zal dat wel begin maart zijn 馃珷 hopelijk snel wat meer positieve testen hier in de groep!
Positieve test vanochtend in handen hopen dat het goed zit dan zou ik uitgerekend zijn 2 maart 2024.
Wij hebben een zoontje van 9 maanden voor hem 2 miskramen en na hem ook nog eens 2 miskramen we willen graag nog een 2de dus hopen dat het nu goed zit.
Positieve test vanochtend in handen hopen dat het goed zit dan zou ik uitge ...
Wat onwijs verdrietig en een spannende tijd. Wel leuk als er zo kort tussen zit! Dat was ook mijn wens ooit 馃グ! Helaas nu 3,5 jaar tussen de eerste en de tweede.
Wat onwijs verdrietig en een spannende tijd. Wel leuk als er zo kort tussen ...
Zeker onwijs verdrietig van de aller eerste wisten we het niet eens tot dat ik ineens zolang bloeden hebben ze getest en bleek ik toch wel rond 11 weken geweest te zijn. 3.5 jaar is ook nog een mooi verschil heb je ook veel aan elkaar.
Voor ons nu wel een wens aangezien ik dit jaar alweer de 37 passeer 馃檲