77 Reacties

3 jaar geleden

Mocht het raak zijn dan zal mijn uitgerekende datum 3 maart zijn. Mijn nod is 25 juni. Altijd spannend weer!

3 jaar geleden

26 februari, vanochtend licht positieve test 馃ズ. Kan dus ook goed maart worden, vandaar dat ik ook wil aansluiten bij deze groep!

3 jaar geleden

26 februari, vanochtend licht positieve test 馃ズ. Kan dus ook goed maart wo ...
Oh wat spannend zeg!

3 jaar geleden

Als het raak is, dan is mijn nod 3 juli. Dan zou ik rond 8 maart uitgerekend zijn. Hopelijk is de 4e ronde wel een goede plakker die het hele traject uitzingt馃檲 dan kunnen we eindelijk een kindje in onze armen sluiten.

3 jaar geleden

Mijn nod is 4 juli. Uitgerekende datum zou 12 maart zijn. Deze maand alweer de 12e ronde...hopelijk mag het toch eens raak zijn voor ons馃檹馃徏

3 jaar geleden

29 februari, mijn NOD is 23 juni.. super spannend! Hoeveel dagen voor NOD gaan jullie testen?

3 jaar geleden

Reactie op VGA_

29 februari, mijn NOD is 23 juni.. super spannend! Hoeveel dagen voor NOD g ...
Ik denk 2 of 3 dagen voor nod... dus niet a.s. maandag maar die erop denk ik. Spannend!

3 jaar geleden

Wij proberen onze kinderwens te vervullen dmv IVF. Ik heb 14 juni een 5daagse cryo terugplaatsing gehad. Volgens mij ben ik dan begin maart uitgerekend mocht deze blijven plakken 馃崁 Ik sluit mij daarom aan bij deze groep.

3 jaar geleden

Reactie op MoonLin

Wij proberen onze kinderwens te vervullen dmv IVF. Ik heb 14 juni een 5daa ...
Spannend zeg. Ik duim voor jullie dat de terugplaatsing succesvol zal zijn 馃崁

3 jaar geleden

Reactie op VGA_

Spannend zeg. Ik duim voor jullie dat de terugplaatsing succesvol zal zijn ...
Lief van je, dankjewel. Ik duim ook voor ons allen dat deze ronde onze ronde mag zijn 馃崁

3 jaar geleden

26 februari, vanochtend licht positieve test 馃ズ. Kan dus ook goed maart wo ...
Oeeeh ik vandaag! Ik zou 28/29 of 1 maart uitgerekend zijn!馃グ

3 jaar geleden

Ik ga me hier denk ik aansluiten. Vandaag een echte positieve test in handen. Uitgerekend eind februari maar kijkend naar mijn vorige zwangerschap zal dat wel begin maart zijn 馃珷 hopelijk snel wat meer positieve testen hier in de groep!

3 jaar geleden

Reactie op amber123x

Ik ga me hier denk ik aansluiten. Vandaag een echte positieve test in hande ...
Jeeh wat fijn, gefeliciteerd. Was is jouw NOD?

3 jaar geleden

Reactie op VGA_

Jeeh wat fijn, gefeliciteerd. Was is jouw NOD?
Ik hou het niet precies bij, eerste ronde dus wilde het allemaal even aankijken maar ik zou m morgen/ zondag wel hebben verwacht

2 jaar geleden

Uitgerekende datum: 5 maart Nod: 29 juni Ronde 1, 1e kindje

2 jaar geleden

Positieve test vanochtend in handen hopen dat het goed zit dan zou ik uitgerekend zijn 2 maart 2024. Wij hebben een zoontje van 9 maanden voor hem 2 miskramen en na hem ook nog eens 2 miskramen we willen graag nog een 2de dus hopen dat het nu goed zit.

2 jaar geleden

Reactie op Nickyakkerman

Positieve test vanochtend in handen hopen dat het goed zit dan zou ik uitge ...
Wat onwijs verdrietig en een spannende tijd. Wel leuk als er zo kort tussen zit! Dat was ook mijn wens ooit 馃グ! Helaas nu 3,5 jaar tussen de eerste en de tweede.

2 jaar geleden

Reactie op Popperob

Wat onwijs verdrietig en een spannende tijd. Wel leuk als er zo kort tussen ...
Zeker onwijs verdrietig van de aller eerste wisten we het niet eens tot dat ik ineens zolang bloeden hebben ze getest en bleek ik toch wel rond 11 weken geweest te zijn. 3.5 jaar is ook nog een mooi verschil heb je ook veel aan elkaar. Voor ons nu wel een wens aangezien ik dit jaar alweer de 37 passeer 馃檲

2 jaar geleden

Mijn nod is 5 juli. Uitgerekende datum zou dan 14 maart zijn. Oef zo spannend :) Can鈥檛 wait

2 jaar geleden

Ronde 13 wanneer ik al bijna al de moet had opgegeven, vandaag toch eindelijk mijn aller eerste positieve test馃槏