23 Reacties
2 maanden geleden
Onze dochter krijgt 5x 125cc (wel calorierijke voeding).
Eet in totaal maximaal vijf hapjes avondeten (er zijn uitschieters, maar die komen niet zo vaak voor). Broodkorstjes lust ze wel, maar wisselt enorm in hoeveelheid. Denk 1/6 van een broodje maximaal (als ze het 'goed' doet). En fruithapjes wisselen al helemaal!
2 maanden geleden
Mijn zoontje heeft dit ook, ik ben vorige week naar de huisarts geweest en zegt dat dit volkomen normaal is. Dit komt door het druk op de maagje en soms wil er dan wel iets achteraan komen. Dit kan ook door hoesten te druk spelen etc zijn. Het groeien minder is rond deze periode ook normaal omdat ze meer spelen, mijn huisarts zei zolang hij niet extreem afvalt maak je geen zorgen mocht hij wel extreem afvallen dan aan de bel trekken. Mijn zoontje is ook 7 maand en 10.3 kg
2 maanden geleden
Reactie op s19891
Wat eet hij zo op een dag? Hier houd ze dr kaakjes stijf op elkaar..
Hij krijgt 07:30flesje pap 180cc
08:00 brood
10:00 fruit
11:30 150cc melk
12:00 brood
14:00 een snackje
15:30 150 cc melk
17:00 avondmaaltijd
18:30 flesje pap 150cc
Maar mijn zoontje eet al sinds dat hij 4 maand is, ik weet niet wanneer je gestart bent met hapjes maar geef het de tijd zolang ze haar flesjes nog drinken is dat de hoofdvoeding.
2 maanden geleden
Je geeft je kindje gekolfde melk? Dit hoeft niet in zulke grote hoeveelheden. Voorkeur is om vaker op een dag kleine hoeveelheden te geven.
Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je om 4 uur voedt en dan pas om 12 uur weer? Fruit is nog niet vullend genoeg. Onder een jaar is melk de hoofdvoeding. 150-180 cc is voor een borstvoedingskindje super veel
2 maanden geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Je geeft je kindje gekolfde melk? Dit hoeft niet in zulke grote hoeveelhede ...
Vaker weigert ze.. 150 drinkt ze heel soms. Dit is wat ik aanbied maar ze drinkt heel weinig. Ze zit nog heel lang vol.. dat is juist het probleem waarom ik dit topic open.
2 maanden geleden