8 Reacties

2 maanden geleden

Wat ik begreep is dat tot 6 maanden kindjes niet echt een ritme kunnen ontwikkelen tot 6 maanden. Misschien dat je kindje goed meeging op jouw ritme en dat nu mist? Ik zou me er in ieder geval niet te druk om maken.

2 maanden geleden

Onze kleine van 5 maanden heeft qua voedingen een ritme, maar qua dutjes nog niet. Denk dat het prima mogelijk is om jaar terug te krijgen in dat ritme. Volgens mij zijn jonge kindjes daar best flexibel in.

2 maanden geleden

Wij zijn al 2 keer naar een andere tijdzone gegaan en weer terug (6 uur tijdsverschil). Net iets anders, maar dochter (4,5 maand) past zich moeiteloos aan aan nieuwe tijden en ritme!

2 maanden geleden

Maar hoe kan het dan dat ze nu ineens in de nacht wakker wordt en ook veel vroeger dan normaal? Mijn zoon is dus niet lekker en wordt vroeg wakker en ze liggen naast elkaar allebei op verschillende kamers maar misschien wordt ze wel wakker door hem. Maar mijn schoonmoeder doet qua schema voeding en wakker tijden precies hetzelfde

2 maanden geleden

Reactie op romee1983

Maar hoe kan het dan dat ze nu ineens in de nacht wakker wordt en ook veel ...
Misschien zit ze in de 4 maanden slaapregressie? Dat ze daarom een ander ritme heeft en ‘s nachts wakker wordt + in de ochtend eerder.

2 maanden geleden

Reactie op romee1983

Maar hoe kan het dan dat ze nu ineens in de nacht wakker wordt en ook veel ...
Maar je schoonmoeder is een ander persoon, dus werkt het anders. Kinderen zijn heel flexibel hoor, komt vast in no-time goed!

2 maanden geleden

Reactie op romee1983

Maar hoe kan het dan dat ze nu ineens in de nacht wakker wordt en ook veel ...
Kindjes zijn geen robots he 🤭 Jij kan toch ook wel eens opeens eerder of later wakker worden? Het loopt echt wel los en jullie vinden vanzelf weer een fijn ritme eenmaal allemaal thuis

2 maanden geleden

Nog even hoe het afgelopen is : kindjes weer helemaal in hetzelfde ritme dus alles is goed afgelopen :)