15 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb hem vandaag laten plaatsen!

14 dagen geleden

2x gehad 1ste keer heel tevreden 2de keer was minder doordat ik 21 dagen ongesteld was iedere maand dus snel laten verwijderen. Heeft toen lang geduurd voordat mijn cyclus weer de oude was

14 dagen geleden

Ik heb de implanon 3 jaar gehad. Eerste 1,5 jaar niet ongesteld geweest, de 1,5 jaar daarna heel onregelmatig spottingen gehad. Ik heb niet veel last gehad van de hormonen. Verwijderen was wel drama. Huiarts kon de implanon niet vinden. In het ziekenhuis heeft de chirurg de implanon moeten verwijderen. De implanon was erg verkleefd. Ik heb nu twee zichtbare littekens, balen!!

14 dagen geleden

Ik heb hem zelf niet. Weet wel dat het soms lastig is met verwijderen waardoor je een litteken kunt krijgen

13 dagen geleden

2x gehad. Werd elke maand ongesteld tussen 4a 7 dagen. 2de keer kon de huisarts het niet vinden. Moest toen naar het ziekenhuis en de chirurg moest hem eruit halen. Dit was achteraf niet nodig... in het ziekenhuis gaven ze aan dat de huisarts er een centimeter naast zat en ze hem daarom niet kon vinden. Daardoor een onnodige litteken eraan over gehouden. Overigens is die niet groot en is het aan de binnenkant van mijn boven arm. Is bijna niet te zien.

13 dagen geleden

Reactie op nikki2204

Ik heb hem vandaag laten plaatsen!
Heb jij ook zoveel last van je arm met buigen en strekken ?

13 dagen geleden

Reactie op eefxxxxx

Heb jij ook zoveel last van je arm met buigen en strekken ?
Nee heb het drukverband en alles er ook al afgehaald🙈 alleen de hechtpleisters er nog op, maar heb best een hoge pijngrens misschien daardoor

13 dagen geleden

Reactie op nikki2204

Nee heb het drukverband en alles er ook al afgehaald🙈 alleen de hechtpleis ...
Ik heb ook een hoge pijngrens maar bij sommige bewegingen komt er een enorme Pijnscheut door mijn arm en kan er ook niet op liggen .. voelt helemaal blauw aan

13 dagen geleden

Ik heb 5jaar implanon gehad. Eerste 3 waren super. Nooit last gehad, werd wel ongesteld maar niet zwaar. 2e was wat minder. Eruit halen ging moeizaam. T moet geplaatst worden door iemand die ervaring heeft want t wordt snel te diep geplaatst. En daarna reageerde ik niet meer zo goed op de hormonen (prikkelbaar, veel hoofdpijn). Nog wel een tijd aangekeken maar er uiteindelijk uit laten halen en even aan de pil gegaan. (Ook ivm mn bruiloft en niet t risico wilde lopen om ongesteld te zijn op mn bruiloft 😬)

7 dagen geleden

Reactie op eefxxxxx

Heb jij ook zoveel last van je arm met buigen en strekken ?
Hoort er volgensmij gewoon bij. Ik had ook steeds echt een blauwe arm. Bij het plaatsen en verwijderen

7 dagen geleden

Hebben ze bij jullie de arm eerst wel verdoofd? De vorige keer bij mij wel, nu een andere arts en die verdoofde de huid niet. Behoorlijk pijnlijk

7 dagen geleden

Reactie op Mirtthjeee

Hebben ze bij jullie de arm eerst wel verdoofd? De vorige keer bij mij wel, ...
Ja werd iedere keer verdoofd.. raar dat dat niet werd gedaan bij jou. Had je gevraagd waarom hij/zij niet had verdoofd?

7 dagen geleden

Reactie op DeesNL

Ja werd iedere keer verdoofd.. raar dat dat niet werd gedaan bij jou. Had j ...
Ja vreemd he.. de vorige keren werd het bij mij ook gewoon verdoofd. Heb er verder niet meer naar gevraagd, maar heb nu een enorme blauwe arm 😅

7 dagen geleden

Zou het zelf niet doen. Zijn vaak moeilijk terug te vinden