9 Reacties

13 dagen geleden

Ik heb deze stoel volgens mij, maar zit nog in de doos op zolder. Dus heb je niks aan 馃槀馃槀

13 dagen geleden

Wij hebben deze, maar dan met de draaibare base. Tot nu toe tevreden. Enige minpuntje vind ik dat die erg rechtop staat. Onze dochter zat laatst te slapen in de stoel en haar hoofd viel voorover doordat er dus geen ligstand is.

13 dagen geleden

Reactie op DuppieNoepie

Wij hebben deze, maar dan met de draaibare base. Tot nu toe tevreden. Enig ...
Deze hebben wij ook! Vind inderdaad in de achteruit stand dat je kindje nog vrij recht op zit (wel schuiner dan de vooruit stand), rechter dan bij zo'n draagbare Maxi cosi bijvoorbeeld. Maar ons kindje slaapt er prima in en lijkt er geen last van te hebben met rijden 馃槉

13 dagen geleden

Ik heb deze en ik persoonlijk vond hem niet fijn mijn man ook niet. Wij hadden die wat niet draaibaar is . Heb nu weer een ouderwetse van maxicosi.

13 dagen geleden

Wij hebben uiteindelijk voor deze gekozen (zie foto). Deze is wel te verstellen en draaibaar, vond dat toch wel een belangrijke factor aan de babystoel. En je kan hem nog jaren gebruiken bij het ouder worden van het kindje.

12 dagen geleden

Wij hebben de draaibare versie. Niet tevreden over, goedkope stoel en dat merk je. Mijn zoontje werd te groot voor de maxi cosi, daarom al vroeg deze stoel aangeschaft maar zijn hoofdje hing steeds naar voren. Nu gaat het beter maar vergeleken met onze andere stoel is deze erg krakkemikkig. Wij hebben ook een Britax R枚mer, dit is een veel stevigere stoel met steunpoot. Ook kan deze verder in ligstand waardoor het hoofdje niet naar voren hangt.

7 dagen geleden

Reactie op Ennnie

Wij hebben de draaibare versie. Niet tevreden over, goedkope stoel en dat m ...
Ik snap wat je bedoeld! We hebben vandaag de stoel uitgetest en vond het toch tegenvallen met hoe ver die in ligstand kon. Op foto鈥檚 leek die veel verder te kunnen in de lig stand dan in werkelijkheid. Vandaag viel me dochtertje in slaap in de stoel en hing haar hoofdje idd ook.馃槴

7 dagen geleden

Wij hebben maxi cosi axissfix 360. Ben er tevreden mee

6 dagen geleden

Wij hebben de David 2.0 (de draaibare versie). Wij zijn hier heel tevreden over!