34 Reacties
één maand geleden
Wij hadden eerst de Maxicosi cabriofix, en sinds twee weken een Joie i spin 360 e (scoort goed op de Duitse test en prima qua prijs). Bij de Babypark lieten ze ons vooral kijken naar stoelen à €500 😅..
Wat ons wel is verteld is dat Maxicosi over het algemeen vrij smal is. Misschien kan je ook even in de winkel gaan "passen"? En dan kijken wat ook goed past bij de kleine.
één maand geleden
Wij hebben sindskort van Cybex sirona de autostoel. Die kan rechtop en liggend heel fijn. Als je al een base hebt met isofix is het handig om te kijken welk auto stoeltje er bij past. Wij zijn ook naar een fysieke winkel geweest om te kijken of ons zoontje er al goed in zit.
één maand geleden
Wij gebruiken al een autostoel vanaf de geboorte, nooit een maxicosi gebruikt. Dit was een autostoel al vanaf groep 0. Je zou even de voorwaarden vanaf groep 1 autostoelen kunnen bekijken of je kindje daar dan al in mag en als dat niet mag, kun je dus kijken naar autostoelen die al vanaf groep 0 kunnen.
Zelf hebben wij een kidsriver autostoel.
één maand geleden
Reactie op shaarrr
Wij hebben sindskort van Cybex sirona de autostoel. Die kan rechtop en ligg ...
Dat dachten wij ook over de base, behalve als je nog een wens voor nog een kindje hebt. Dan moet je bij een 2e kindje alles weer nieuw kopen ( 1-2 bases of nieuwe stoel)
één maand geleden
Wij hebben in de babypark de britax gekocht. Dachten voor de maxicosi mica te gaan, maar onze dochter zat er niet mooi in. Zou toch eens richting zo'n winkel gaan om te passen!
één maand geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Wij hebben in de babypark de britax gekocht. Dachten voor de maxicosi mica ...
Helemaal mee eens! Wij hadden ook meerdere op het oog waaronder eentje van Joie. Toen we haar erin deden was het direct een 'hahaha! Oh nee, not gonna happen' en verder. De Pearl 360 kwam het beste uit voor ons dochtertje.
één maand geleden
Wij hebben de romer brittax dualfix pro. Kan 360 graden draaien, achterstevoren en in ligstand. Meisje is 7,5 maand en 9 kilo. Ook een breder stoeltje (tov maxi Cosi) dus winterjasje kan aanblijven
één maand geleden
Reactie op Bouchra1208
Wij hebben de romer brittax dualfix pro. Kan 360 graden draaien, achterstev ...
Even een tip van Flip: het is niet de bedoeling dat je het jasje aanhoudt in de autostoel. Dit omdat er anders heel veel ruimte zit tussen de gordel en het lichaam zelf.
https://www.oudersvannu.nl/voor-ouders/kind-in-autostoeltje-winterjas-uit~37a2392
één maand geleden
Reactie op Sproet
Even een tip van Flip: het is niet de bedoeling dat je het jasje aanhoudt i ...
Goede tip! Dat wist ik niet. Overigens doe ik het alleen bij korte stukjes, lange stukken gaat hij sowieso uit
één maand geleden
Reactie op Bouchra1208
Goede tip! Dat wist ik niet. Overigens doe ik het alleen bij korte stukjes, ...
Niet lullig bedoeld, maar ook op kleine stukjes is de kans aanwezig dat je een ongeluk krijgt. Kijkend naar onszelf misschien nog wel meer: opvang is 5 minuten rijden, maar komen veel auto's van rechts. Naar m'n werk is immer gerade aus en is echt een stuk verder. Wij hebben vaak een lekker dekentje over in de maxicosi en autostoel 😍
één maand geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Niet lullig bedoeld, maar ook op kleine stukjes is de kans aanwezig dat je ...
Ik struggle hiermee. Ik moet soms 3 à 4 straten lopen naar mijn geparkeerde auto. Ik vind zonder jas dan veelste koud, maar buiten bij de auto aan en uit doen ook niet handig. Hoe doe jij dit behalve dan met een dekentje ? En met een dekentje vind ik haar armen ook best wel koud vroeg in de ochtend in de auto.
één maand geleden
Reactie op Marie1324
Ik struggle hiermee. Ik moet soms 3 à 4 straten lopen naar mijn geparkeerde ...
Ik heb een teddy jas die te groot is, dus die gaat dan ook om haar heen 😅
Maar hebben gelukkig een eigen oprit, dus hebben daar niet mee te maken. Zou dan daar weer de jas uit doen. Ik heb 't geluk dat ik de auto al kan voorverwarmen 🙈
één maand geleden
Reactie op Marie1324
Ik struggle hiermee. Ik moet soms 3 à 4 straten lopen naar mijn geparkeerde ...
Wij moeten ook een stuk lopen. Ik doe de kleine in de kinderwagen in de voetenzak + een dekentje tot aan zn nek. In de auto krijgt hij ditzelfde dekentje over zich heen als hij vast zit in de kinderstoel!