34 Reacties

één maand geleden

Wij hebben trouwens de maxi cosi pearl pro 360, wij hadden van deze serie ook de maxi Cosi, dus de base is hetzelfde. Deze kan ook in ligstand, zittend vind ik echt te erg rechtop.

één maand geleden

Reactie op MaraDinne

Wij moeten ook een stuk lopen. Ik doe de kleine in de kinderwagen in de voe ...
Ja voor ons ook lastig. Kinderwagen ligt altijd in de auto, omdat we een trap op moeten (bovenwoning).

één maand geleden

Reactie op Marie1324

Ja voor ons ook lastig. Kinderwagen ligt altijd in de auto, omdat we een tr ...
Lekker in de draagzak en jij dan een draagjas of een draagcover? Anders misschien kijken voor een teddy-poncho achtig iets?

één maand geleden

Wij hebben deze van Lorelli Echt ideaal, niet te duur en is een meegroei autostoeltje kan ook in ligstand https://www.mamaloes.nl/lorelli-aviator-beige-40-150-cm-i-size-autostoel-1007183-2412/?channable=03b61e6964003330393438c8&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Shopforward.nl%20CSS

één maand geleden

Hier een wollen jasje van engel natur in de autostoel. Is net zo dun of nog wel dunner kwa gevoel dan een trui, maar wel temperatuur regulerend.

één maand geleden

Hoi! Wij zitten ook in fase voor ander kinderstoeltje. Zoontje is pas net 8 maanden maar past bijna niet meer in de maxi cosi… wij hebben een maxi cosi familiefix 360 als onderstel. Weet iemand of daar alleen maxicosi autostoeltjes op passen? Zo moeilijk om te kiezen uit alle stoeltjes en wat een prijsverschil!! Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee

één maand geleden

Reactie op lisavries

Hoi! Wij zitten ook in fase voor ander kinderstoeltje. Zoontje is pas net 8 ...
Ja die zijn vaak merkgebonden. Hebben jullie nog een wens voor een 2e? Dan wordt een losse stoel vaak aanbevolen, behalve als je eventueel een 2e pas na 3-4 jaar wilt. Anders moet je tegen die tijd alsnog over. Je zou eens in zo'n babywinkel moeten passen. Wij dachten voor een stoel te gaan, maar zat ze voor geen meter in

één maand geleden

Reactie op lisavries

Ik vind de anwb autostoeltjestest heel behulpzaam in het maken van de keuze. Consumentenbond heeft er ook één maar die is niet gratis.

één maand geleden

Reactie op lisavries

Ja daar passen alleen bepaalde maxi cosi stoelen op. Niet allemaal. Wij zijn voor de pearl gegaan als vervolgstoel

één maand geleden

Iemand een tip voor een betaalbare autostoel die makkelijk van de ene naar de andere auto verplaatst kan worden? Wij hebben er 1 met base in de gezinsauto, maar wil er 1 voor in mijn autootje die ik ook kan mee geven als oma haar ophaalt. Liefst wel met Isofix.

één maand geleden

Volg

één maand geleden

Reactie op Seemlepmip

Iemand een tip voor een betaalbare autostoel die makkelijk van de ene naar ...
Wij hebben een kids River autostoel met isofix, die ook met de gordel kan, dus daardoor makkelijk betaalbaar is. Volgens mij was de naam van het model Elim of Elin. Dit was ook niet een hele dure autostoel vergeleken met andere merken en voldeed aan onze eisen.

één maand geleden

Reactie op LadyGrey

Wij hebben een kids River autostoel met isofix, die ook met de gordel kan, ...
Dankjewel!

25 dagen geleden

Dit zijn de bovenste bij de Consumentenbond