34 Reacties
één maand geleden
Wij hebben deze van Lorelli
Echt ideaal, niet te duur en is een meegroei autostoeltje kan ook in ligstand https://www.mamaloes.nl/lorelli-aviator-beige-40-150-cm-i-size-autostoel-1007183-2412/?channable=03b61e6964003330393438c8&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Shopforward.nl%20CSS
één maand geleden
Hoi! Wij zitten ook in fase voor ander kinderstoeltje. Zoontje is pas net 8 maanden maar past bijna niet meer in de maxi cosi… wij hebben een maxi cosi familiefix 360 als onderstel. Weet iemand of daar alleen maxicosi autostoeltjes op passen? Zo moeilijk om te kiezen uit alle stoeltjes en wat een prijsverschil!!
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee
één maand geleden
Reactie op lisavries
Hoi! Wij zitten ook in fase voor ander kinderstoeltje. Zoontje is pas net 8 ...
Ja die zijn vaak merkgebonden. Hebben jullie nog een wens voor een 2e? Dan wordt een losse stoel vaak aanbevolen, behalve als je eventueel een 2e pas na 3-4 jaar wilt. Anders moet je tegen die tijd alsnog over. Je zou eens in zo'n babywinkel moeten passen. Wij dachten voor een stoel te gaan, maar zat ze voor geen meter in
één maand geleden
Iemand een tip voor een betaalbare autostoel die makkelijk van de ene naar de andere auto verplaatst kan worden?
Wij hebben er 1 met base in de gezinsauto, maar wil er 1 voor in mijn autootje die ik ook kan mee geven als oma haar ophaalt.
Liefst wel met Isofix.
één maand geleden
Reactie op Seemlepmip
Iemand een tip voor een betaalbare autostoel die makkelijk van de ene naar ...
Wij hebben een kids River autostoel met isofix, die ook met de gordel kan, dus daardoor makkelijk betaalbaar is. Volgens mij was de naam van het model Elim of Elin. Dit was ook niet een hele dure autostoel vergeleken met andere merken en voldeed aan onze eisen.
één maand geleden
Reactie op LadyGrey
Wij hebben een kids River autostoel met isofix, die ook met de gordel kan, ...
Dankjewel!