19 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij is het al weer even geleden, maar ik heb toen via mijn rijschool een soort cursus theorie gevolgd! Hierbij kregen we 4 keer een avondje les (elke week 1 avond, 4 weken lang). Hierdoor bleef alle informatie echt super makkelijk hangen en heb toen in 1 keer mijn theorie gehaald. Misschien is er bij jullie in de buurt ook zo iets? Succes! :)

2 jaar geleden

Zo een dagcursus en daarna meteen op gaan ik was meteen geslaagd

2 jaar geleden

Ik heb zo'n videocursus gedaan. Anders bleef het ook echt niet hangen bij mij haha

2 jaar geleden

Dagcursus en daarna gelijk door naar CBR !

2 jaar geleden

Ik heb toen der tijd een dagcursus gedaan, iets duurder maar meteen geslaagd.

2 jaar geleden

Ik werk toevallig bij een verkeersschool!🙈 Wij raden dan inderdaad aan om voor een dagcursus te gaan met aansluitend een theorie examen. Dit is voor lange termijn niet aan te raden zo’n dagcursus maar puur om het papiertje te halen wel! Dus in jou geval zou dat wel een oplossing kunnen zijn☺️

2 jaar geleden

Zooo begrijpelijk. Ik had mijn theorie al behaald maar moest deze weetopnieuw doen, omdat tie was verlopen. Afgelopen vrijdag heb ik een dagcursus gehad van 06.45 - 13.00 en ja hoor geslaagd🎉. ITS WORTH IT. Doen doen!

2 jaar geleden

Ik heb 1 keer dat boekje gelezen en toen heel vaak oefentoets online gemaakt, net zo lang tot ik geen fouten meer maakte. In een keer gehaald! Ik moet zeggen dat ik wel heel makkelijk leer.

2 jaar geleden

Ik heb ook dagcursus gedaan en in 1 keer geslaagd maar dat is al bijna 3 jaar terug haha heb 2,5jaar me rijbewijs en een eigen auto 😁 maar dagcursus helpt echt raad ik iedereen aan via zo'n boek lukte mij ook niet namelijk want vergat het best snel.

2 jaar geleden

Ik heb een theorieles gedaan bij een rijschool. Dat vond ik heel fijn want ze geven ook meteen tips en tricks voor het theorie examen. Is wel duurder dan zelf aan de slag gaan, maar 1x gehaald dus aan te raden!

2 jaar geleden

Videocursus van theorietoppers was echt heel fijn nadat ik was gezakt had ik bij hun een pakket genomen en geslaagd ze leggen het heel duidelijk uit en het is goed te volgen

2 jaar geleden

Je kunt leren en proefexamens maken via theorietoppers.nl. echt een aanrader!

2 jaar geleden

Ik ben naar zo’n 2 dagen cursus geweest. Ze stampen je urenlang vol met antwoorden van de vragen. Werkte echt super goed, omdat je daar continue mee bezig was, had je geen tijd om het te vergeten. De derde dag was de toets en gelijk gehaald, omdat alles zo nog in je hoofd zit!

2 jaar geleden

Zowww dat is voor mij alweer 21 jaar geleden 😅 Maar toen was het via de rijschool cursus avonden. Daar keken we videos en bespraken we ook dingen. Daarna snel theorexamen en gelijk gehaald. Maar als ik het nu zou moeten terwijl ik zwanger ben, poeh, dat zou lastiger zijn. Dus heel veel succes!

2 jaar geleden

Dagcursus inderdaad

vorig jaar

Ik heb een dagcursus gedaan, en toen gelijk gehaald, voorheen zelf proberen te leren maar dat werkte niet voor mij. Nu bezig met afrijden

vorig jaar

Ik heb 8x 1 fout teveel gehad. Hierna een faalangst theorie examen gedaan en in 1 keer geslaagd!

vorig jaar

Ik had toen een cursus gedaan van 2 dagen. Dan worden alle antwoorden in je hoofd gestampt urenlang. 3e dag was het examen en in 1 x gehaald!

vorig jaar

Ik heb dit jaar ook mijn theorie examen gehaald. Wat mij erg heeft geholpen was een online cursus van itheorie. Bevat veel herhaling, is makkelijk te begrijpen en beschikking tot 50 oefentoetsen met alledrie de onderdelen van het theorie examen. Heeft wel €50,- gekost maar heb het wel in een keer gehaald.