23 Reacties

8 maanden geleden

Hij eet wat wij eten, vanavond rijst, kip en stukjes wortel. Ben benieuwd wat hij er mee doet

8 maanden geleden

De pok茅 bowl is hier elke keer een groot succes! Sushi rijst Kipfilet Mango Julienne wortel Edamame Ma茂s Komkommer Avocado Voor ons zelf met sushi mayo en beetje sojasaus

7 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Hij eet wat wij eten, vanavond rijst, kip en stukjes wortel. Ben benieuwd w ...
Wat een berg wow

7 maanden geleden

Reactie op s19891

Wat een berg wow
Soms gaat dat erin, soms en ook deze keer beland de helft op de grond. Hij eet denk ik 4 van de 7 avonden in de week wel zijn grote portie weg, dus ik bied het altijd aan. Hij is geen op avond eten, minder op lunch en ontbijt

7 maanden geleden

Leuk topic! Volg even

7 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Soms gaat dat erin, soms en ook deze keer beland de helft op de grond. Hij ...
Hier mss 2 hapjes haha en 1 broodje verdeelt over ontbijt en lunch zonder korst. :( haha

7 maanden geleden

Voor de lunch hadden we een gebakken eitje, mini rijstwafels en broodje met kipfilet 馃槉

7 maanden geleden

Dit hadden wij vanavond. Pasta ging snel op, puree heb ik nog extra gegeven :)

7 maanden geleden

Dit was paar dagen geleden het fruitmoment. Sinasappel, kiwi en rijstwafel.. alles op!

7 maanden geleden

Hier ook een avondbordje

7 maanden geleden

Ovenschotel voor mijn kleine aardappel eter, met boontjes en gehakt+ waar fruit en rauwkost (komkommers had hij al van geknaagd)

7 maanden geleden

Ik lees mee

7 maanden geleden

Ontbijt

7 maanden geleden

Lunch, linzensoep, met broodje appelstroop en wat broccoli en bloemkool van gister

7 maanden geleden

Gebakken roerei met kruiden, brood gebakken in roomboter en avocado met peper (ontbijt)

7 maanden geleden

Ik maak ook elke dag smoothies! Deze was bijv met banaan, spinazie, cashewnoten, Griekse yoghurt, honing, bosbessen en melk.

7 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Ontbijt
Gaat dit allemaal op?

7 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Gebakken roerei met kruiden, brood gebakken in roomboter en avocado met pep ...
Zoo gaat dit allemaal op?

7 maanden geleden

Reactie op s19891

Zoo gaat dit allemaal op?
De ene dag wel en wilt ze zelfs nog wat extra er na en de andere dag eet ze maar 3 happen van haar eten 馃槄

7 maanden geleden

Papa een etentje met collega's, mama en Matteo samen pasta eten