Mommy’s,
Hoe doen jullie het met hapjes wanneer jullie op stap zijn met je baby? Dan heb ik het voornamelijk over avond(warm) eten.
Wij zitten al op 3 flesjes, hij eet brood fruit en hapjes door de dag heen.
Maar hoe moet je zijn avond eten geven als je buiten bent? Dit bieden wij namelijk vers en “warm” aan…
Wat doen jullie?
Hi. Ik maak ook zelf de hapjes en bied deze ook warm aan. Wat ik vaak doe als we weggaan is een bakje uit de vriezer meenemen en ter plekke vragen of ik het kan opwarmen in een restaurant. Tot nu toe met veel gemak gegaan. Kies wel een goed afsluitbaar bakje.. hier zat de wortel al in de voering van de tas 😱😭
Mn dochtertje eet a la Rapley en dus met de pot mee. Eet niet zo heel erg veel dus ze zou dan van ons bordje wat krijgen om op te sabbelen. En we nemen dan sowieso ook iets van soepstengels mee. Potjes doen we hier niet. Vindt dochtertje niet top. 🙈
Heb je het al eens koud proberen te geven? Ik vind het altijd handig om onze kinderen ook af en toe een koud hapje aan te bieden. Meestal kun je het hapje namelijk wel opwarmen, maar niet altijd. En in die situaties vind ik het top als ze het ook koud eten. Hier krijgt hij dus geregeld een koude fles of een koud groentehapje aangeboden. Het gaat er warm en koud in als zoete koek🫣