35 Reacties

2 maanden geleden

16.30 avondeten en toetje. 19.00 de fles

2 maanden geleden

Tussen 17.30-18.00u. Meestal om 18.15-18.30u is ze moe en krijgt ze de fles. Ze eet nog geen behoorlijke hoeveelheden dus de fles gaat meestal wel op of blijft een klein beetje over.

2 maanden geleden

17:45 ongeveer avondeten en 18:50 geven wij de fles voor naar bed te gaan. Vaak drinkt ze die wel, heel soms niet, gelukkig drinkt ze overdag verder wel genoeg melk en water

2 maanden geleden

Denk dat hij gemiddeld een uurtje na avondeten flesje krijgt voor de nacht. En die gaat er altijd alsnog goed in!

2 maanden geleden

16.30/16.45 avondeten met toetje. 18.30/18.45 150cc +5 fles

2 maanden geleden

Meestal tussen 17:30 en 18:00 potje avondeten en dan als ze moe is tussen 18:30 en 19:00 de fles. Gaat meestal wel op 180+6

2 maanden geleden

Super bedankt voor alle reacties!

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

16.30/16.45 avondeten met toetje. 18.30/18.45 150cc +5 fles
Wat geef je als toetje? En hoe oud is je kindje?
Ben ook benieuwd naar het toetje 😃

2 maanden geleden

Ik geef als toetje yoghulino ofzoiets heet dat van nestle!

2 maanden geleden

Rond 18:00 avondeten ivm 3 uur er tussen houden en dan rond 8/9 laatste fles dan slaapt hij ook goed door tot half 6

2 maanden geleden

Reactie op Sanne3030

Wat geef je als toetje? En hoe oud is je kindje?
Mijn zoontje is van 19maart. Toetje is van Nestlé yogolino, ligt bij de babyproducten in de supermarkt.

2 maanden geleden

Hier altijd rond half 6 avond eten en een toetje. Om 19 uur een fles van 200 ml. En alsnog komt hij rond midden nacht 😂🤯

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Mijn zoontje is van 19maart. Toetje is van Nestlé yogolino, ligt bij de bab ...
Ging eens kijken, want was benieuwd. Gewoon met toegevoegde suiker dat toetje. Misdadig dat ze dat verkopen als babyvoedsel, echt troep! Je kan echt veel beter gewoon naturel Griekse yoghurt geven..

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Mijn zoontje is van 19maart. Toetje is van Nestlé yogolino, ligt bij de bab ...
Ik geef het hier ook

2 maanden geleden

Reactie op Lisa272

Ging eens kijken, want was benieuwd. Gewoon met toegevoegde suiker dat toet ...
Had ik 1x geprobeerd, kokhalzen tot de max 😅

2 maanden geleden

18/18.30 avondeten en rond 19.30 laatste fles. Hij slaapt dan door tot 7

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Had ik 1x geprobeerd, kokhalzen tot de max 😅
Tsja, suiker vinden ze lekker. En aan zo'n smaak wennen ze, dus wordt alleen maar lastiger om daar weer vanaf te komen. In één portie zitten 2 suikerklontjes. Dat geef je je baby dus zo als toetje. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid toegevoegde suikers is 0 gram het eerste jaar. Daarom zeg ik ook dat het misdadig is van Nestlé. Ze weten dondersgoed wat ze moeten maken waar ze geld aan kunnen verdienen, want het is lekker en verslavend, maar echt niet gezond.

2 maanden geleden

Reactie op Lisa272

Tsja, suiker vinden ze lekker. En aan zo'n smaak wennen ze, dus wordt allee ...
Pff meen je niet .. we zijn een toetje gaan doen op advies van het cb omdat een volle fles (180cc+6) te veel voor de nacht was... hmm..

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Pff meen je niet .. we zijn een toetje gaan doen op advies van het cb omdat ...
Bij ons geven ze ook het advies voor een toetje, maar daarmee bedoelen ze yoghurt of Griekse yoghurt 🤭