6 Reacties
één maand geleden
Reactie op Saskiaa24
Oke thanks! Hij verslikt zich zich soms al bij bijv brood dus vind stukken ...
Ze moeten het nog leren. Het kokhals reflex zit eerst nog voor in de mond. Dus vaak lijkt het dat ze zich verslikken maar is dat dan niet zo. Dus zou even goed kijken of hij zich echt verslikt of dus niet. Door stukken te eten gaat het kokhals reflex die voor in de mond zit dus weg.
één maand geleden
Ik maak als avondeten altijd een potje puree van aardappels/rijst of pasta met groenten en vlees of vis. Ik hou van variëren met kip/gehakt/zalm etc. Ik pureer het stukje vlees/vis gewoon mee met de blender. Ik heb gisteravond zoete aardappel met wortel en gehakt gemaakt. Voor inspiratie kun je ook naar de Olvarit potjes kijken. Die combinaties kun je dan thuis namaken bijvoorbeeld.
één maand geleden
Mijn zoontje eet al veel met de pot mee. Ik let alleen op geen zout en pit. Maar bijv wel paprikapoeder. Wij eten goed gekruid dus hij mag daarin met ons meegroeien.
Ik geef vooral eiwitten en groenten en min koolhydraten
Groente met witvis/zalm/kip/gehakt/stoofvlees/ei
Die van mij eet alleen maar (zachte) stukjes dus ik geef het random door elkaar heen.
Vanavond
Ik maak ook groentepannekoekjes.
Met geraspte courgette/wortel/ei/meel. Ik vind dat meer een lunch maar ook wel eens in de avond.
Vanavond ga ik een soort quiche proberen met ei/spinazie? Geen idee? Maar meestal google ik mijn idee en dan vind ik wel een recept die ik wijzig naar smaak