37 Reacties

2 maanden geleden

Geef het eventjes, hij moet eraan wennen. Overdag gewoon zoveel mogelijk jullie normale ritme aanhouden 😉

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde maar het lijkt me normaal, langzaam gaat hij wennen

2 maanden geleden

Tot hoelang sliep hij eerst?Ligt hij niet te vroeg in bedje? Hier gaat hij om half 8 en slaapt dan meestal tot 6 uur half 7. Misschien werkt het voor jou niet maar hier heeft het geholpen om 18 uur doen wij nu avondeten en maken daarna een kleine wandeling met hem, daarna douche de fles en naar bed. Dus een beetje rekken.

2 maanden geleden

Reactie op Brenjole1985

Tot hoelang sliep hij eerst?Ligt hij niet te vroeg in bedje? Hier gaat hij ...
Hij sliep eerst van 18-6, omdat hij dan echt heel moe is (deed m wel eens later naar bed, maar dat werkte niet). Hij zit overigens nu ook in sprong/slaapregressie, want overdag huilen bij naar bed gaan en na 30 min huilend wakker... t is nu een beetje en en 😂 Maar misschien is wandelen een optie idd, dankje! 😊

2 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hij sliep eerst van 18-6, omdat hij dan echt heel moe is (deed m wel eens l ...
Ahh ja lastig is het soms he jij weet en voelt t beste aan wat hij nodig heeft. Wakker Maar inderdaad een wandeling is soms wel lekker voor ze.

2 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hij sliep eerst van 18-6, omdat hij dan echt heel moe is (deed m wel eens l ...
Op ander topic hadden wij ook al contact. Maar hier zelfde verhaal. Dat huilen nu aantal keer gebeurd en ook die vroegte (5u). Zoon van 2 jaar ook trouwens dus ik hoop echt dat hun bioritme snel herstelt. Ze zijn opvang nu en gingen haar daar om 8:30 naar bed brengen (ze belden voor andere vraag). Beste lange wakker tijd maar goed.. is wel slopend dit.. om 1u wou ze ineens voeding 😵‍💫

2 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Op ander topic hadden wij ook al contact. Maar hier zelfde verhaal. Dat hui ...
Pfffff ja het is ook iets stoms zo die klok... vooral als je al vroege vogels hebt 😢 Hier vanochtend een powernap in mijn armen laten doen (35-40min). Daarna ochrenddut van 09:50-10:30 en middagdut zelfs van 13:45-15:15!!! Dus hij gaat zo naar bed. Hoop dat ik met die 3 dutjes (waarvan powernap in mijn armen vanwege vroeg wakker worden) het ritme een beetje gaat verschuiven. Zodra hij weer tussen 6-7 wakker wordt laat ik de powernap weer vallen. En ja, een lange powernap (van zo ong 1 slaapcyclus), maar dat ging wel prima hier vandaag 😊

2 maanden geleden

Hier dus laat geslapen 9-9:45 (4u wakker, kan ook niet goed zijn) op de opvang.. nog uurtje in de middag en namiddag van 15:30-16:15. Ze ligt er net in. Ze leek heeeel moe dus hadden haar om 17:30 nog even weggelegd voor powernap maar dat wou ze niet (wel gewoon vrolijk). Duimen dat ze wat langer slaapt. Helaas helpt een broer die vroeg wakker is en hoest ivm verkouden ook niet mee… pffff pittig hoor deze fase 😵‍💫

2 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Hier dus laat geslapen 9-9:45 (4u wakker, kan ook niet goed zijn) op de opv ...
Hier gister 19:15 slapen en vanochtend om 05:00 was hij gewoon weer wakker 😂😭 Ik ga het wel een aantal dagen proberen, misschien duurt het even voor hij dan aan het nieuwe schema went en langer slaapt 's ochtends......

2 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hier gister 19:15 slapen en vanochtend om 05:00 was hij gewoon weer wakker ...
Excuses, 04:30 zelfs was hij wakker!

2 maanden geleden

Reactie op SPMx

Excuses, 04:30 zelfs was hij wakker!
Hier ook! We hebben bedtijd nu wel weer om “normale” tijd maar 4.30 wou meneer de dag beginnen. Maar een voeding gegeven en op z’n kamer gebleven en nu slaapt hij weer … en ik klaarwakker

2 maanden geleden

Hier was het voor de wintertijd rond 5e, maar nu is het dus al twee nachten om 04:00 klaar wakker….. je kan sussen of wiegen wat je wilt, maar hij slaapt dan pas tegen half 6 weer even max een half uurtje. Hoe ga ik dit fixen 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Swoertman

Hier ook! We hebben bedtijd nu wel weer om “normale” tijd maar 4.30 wou men ...
Ja hij heeft hier uiteindelijk ook nog wel een uur geslapen, maarja, dan ben ik idd al wakker 😭

2 maanden geleden

Reactie op julymom

Hier was het voor de wintertijd rond 5e, maar nu is het dus al twee nachten ...
Heel erg, maar ik ben 'blij' om te horen dat ik niet de enige ben 😭 ik weet ook niet hoe dit beter gaat worden, maar ik hoop met de tijd.. Een ding scheelt: van de zomer liggen we een uur langer 😂😂

2 maanden geleden

Hier ook weer hoor dames. Ze werd wakker voor voeding rond 4:30 (normaal eerder) dus prima voor haar. Alleen nu natuurlijk lekker kletsen en niet meer slapen. Om 6u sliep ze weer tot 6:45. Haar broer was geloof ik wakker om 6u maar vervolgens toen ik later keek sliep hij weer? Maar heb zelf ook nog even kort geslapen toen ik zag dat ze sliep 😅

2 maanden geleden

Hier vanaf 04:00 wakker. Wat een ellende. Ik weet het niet meer.... hij sliep gister 19:15u.... 😢

2 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hier vanaf 04:00 wakker. Wat een ellende. Ik weet het niet meer.... hij sli ...
Hier ook weer 4.30…. Sliep 19.30. Ik wil hem zo lang mogelijk in bed laten liggen voor we de dag beginnen maar inmiddels maakt hij mijn oudste ook wakker 😒

2 maanden geleden

Reactie op Swoertman

Hier ook weer 4.30…. Sliep 19.30. Ik wil hem zo lang mogelijk in bed laten ...
Ja pffff het is zwaar. Gelukkig sliep ik zelf om 20u gisteravond, anders was ik kapot.

2 maanden geleden

Hier 19u op bed (ze weigerde powernap einde middag en was wakker van 14-19, rustig en vrolijk). Sliepen beide tot 5:45. Begint ergens op te lijken….

2 maanden geleden

Hier ook al sinds de klok is verzet komt ze tegen 5u terwijl ze wel al in het ritme zit overdag.. toch al 4 ochtenden zo vroeg, ook geen idee hoe dat om te draaien naar een wat meer acceptabele tijd