37 Reacties

2 maanden geleden

Sinds de wintertijd is het hier stipt tussen 03:50-04:00 huilen voor zijn speen.. Gelukkig vandaag geslapen tot 05:25, toen weer huilen voor zijn speen, en nu lijkt hij nog even zijn ogen dicht te doen. 😕 zal het ritme langzaamaan toch gaan verschuiven? Hoe gaat het bij de rest?

2 maanden geleden

Reactie op MMMelanie

Hier ook al sinds de klok is verzet komt ze tegen 5u terwijl ze wel al in h ...
Ik denk dat we gewoon moeten volhouden... t is idd alleen wel erg vroeg. 😢

2 maanden geleden

6u en ze slapen nog. Gisteren dus 5:45. Het lijkt elke dag wat op te schuiven 🙌🏼

2 maanden geleden

Helaas hier weer 4.45 :( Laten liggen. Na een uur begon hij te huilen en heb ik heb eruit gepakt. Viel in mijn armen weer in slaap om 6.15 en slaapt nu nog Misschien zitten we ook in de overgang van 3 naar 2 dutjes

2 maanden geleden

Reactie op AMEKP

6u en ze slapen nog. Gisteren dus 5:45. Het lijkt elke dag wat op te schuiv ...
Wat fijn!!! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op AMEKP

6u en ze slapen nog. Gisteren dus 5:45. Het lijkt elke dag wat op te schuiv ...
Hoe laat naar bed 's avonds? 😁

2 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hoe laat naar bed 's avonds? 😁
Nou ze wou gisteren nog een powernap doen want ze was moe. Dus nog even van 15:50-16:30 geslapen, maar daardoor wat later op bed. Ze zit ook een beetje tussen 2-3 slaapjes in… 19:45 was het geloof ik. Zoon sliep rond 19:30.

2 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Nou ze wou gisteren nog een powernap doen want ze was moe. Dus nog even van ...
Aah wat fijn. Hopen dat ze dit volhoudt 😁

2 maanden geleden

Reactie op Swoertman

Hier ook weer 4.30…. Sliep 19.30. Ik wil hem zo lang mogelijk in bed laten ...
Dit ja hahaha

2 maanden geleden

Mijn hemel weer 05:00 vandaag… hoe ga ik dit nou oplossen tot een fatsoenlijke tijd 😫

2 maanden geleden

Hier gistee 6:30! Ik wist niet wat er gebeurde. Vandaag 05:20 eruit voor de speen en hij wordt nu wakker (05:43). Gelukkig dus wel wat opgeschoven die tijd 🫣

2 maanden geleden

Reactie op julymom

Mijn hemel weer 05:00 vandaag… hoe ga ik dit nou oplossen tot een fatsoenli ...
Ik denk gewoon volhouden.. proberen de dutjes niet te vroeg te doen en ook niet voor 18u 's avonds naar bed. Mocht jouw kindje laat naar bed gaan (19/20), dan zou ik proberen wel iets eerder naar bed te doen, omdat een oververmoeid kindje ook vroeg wakker kan worden.... En, misschien ook een sprong tegelijkertijd? Hier was/is hij overigens normaal ook altijd vroeg wakker hoor (tussen 5:30 en 06:00)....

2 maanden geleden

Hoe delen jullie de dutjes in als ze om 05:00 de dag starten?

2 maanden geleden

Hier weer stipt 05.00 uur 😭 nu om 07.15 moe (duh) dus dutje.. Hij gaat gewoon tussen 19.00-19.30 naar bed.

2 maanden geleden

Hier ook steeds erg vroeg sinds de klok terug is gezet. Ons mannetje kwam normaal altijd 6 uur en dan konden we vaak nog samen in bed dutten tot 6:30/7:00. Maar sinds de wintertijd is ingegaan is het iedere ochtend 5 uur en dan nog in bed proberen maar voor 6 is hij er klaar mee. Pittig die vroege ochtenden, lijkt /voelt alsof dit niet meer normaal gaat worden. Probeer hem met de dutjes overdag niet te vroeg in bed te leggen maar hij word om 8 uur niet meer heel gezellig. Het hele ritme is er uit. Dan zitten we waarschijnlijk ook in een sprong, krijgt meneer waarschijnlijk 4 tandjes tegelijk dus het is heel gezellig hier in huis🤭🤪

2 maanden geleden

Reactie op julymom

Hoe delen jullie de dutjes in als ze om 05:00 de dag starten?
Ik deed dan powernap rond 6:30/07:00

2 maanden geleden

Ik vind het gewoon vervelend dat hij om 04:30 al begint met KEI hard brabbelen en doen, waardoor ik wel naar hem toe MOET, ik kan hem niet laten liggen en hopen dat ie zelf nog in slaap valt want m’n dochter van 3 wordt ook wakker door hem. Vanmorgen weer, toen ik hem hoorde meteen mee naar mijn bed genomen en proberen te sussen, maar is geen doen. Kind is klaar wakker en roept steeds harder. Resultaat vandaag weer is: twee oververmoeide kids + een mama.