9 Reacties

8 maanden geleden
Zelf persoonlijk nog nooit een kindje van een half jaar meegemaakt die een cake smash doe. Dit omdat de meeste nog niet zelfstandig kunnen zitten en omdat de kindjes van 1 jaar zelf de taart pakken en stukje in hun mond doen. Dit varieert van kleine tot grote stukken. Je kindje krijgt oefen hapjes maar neem aan dat dit nog niet echt stukjes zijn.
Ik zelf zou persoonlijk wel uitkijken omdat fijne gepureerd/geprakt eten een stuk fijner is dan een stukje taart die ze in hun mond doen.

8 maanden geleden
Ik zou dit zelf echt nog niet met een baby van een half jaar oud doen. Voor wie is dat echt leuk?

8 maanden geleden
Ik wil m’n kind zo lang mogelijk geen suiker en ongezonde dingen geven, dus ik zou dat persoonlijk niet doen

8 maanden geleden
O ik las het alsof je dit wilde doen voor als je baby 1 wordt! Voor een kindje van een halfjaar zou ik dit zeker niet doen. Ze snappen het toch niet en het is ook nog niet echt leuk voor ze. En waarschijnlijk kan je kindj ook nog niet goed zitten

8 maanden geleden
Is dit een tiktok ding? Haha vind best erg..
Kindjes van deze leeftijd mogen nu pas een stukje brood proberen. Zou zeker geen taart doen. Maar ieder zn ding.
Vind met 1 jaar vroeg zat en dan nog met al die zoetigheid denk ik is dat wel nodig.. maar leuk voor de foto's inderdaad..