10 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook. Mijn zoontje van 7 maanden wordt sinds 3 nachten terug wakker voor 1 voeding in de nacht. slapen gaat ook heel slecht, vooral door de dag, maar in de nacht ook veel minder goed dan eerst. Ik denk dat sprong 5 de oorzaak is. Hij zit nu in het rize gedeelte bijna.

2 maanden geleden

Hier ook. Kwam zelfs op een gegeven moment om het uur. Was aan het zeuren, denk last van haar tandjes. Nu na 2 weken komt ze gelukkig nog maar 1 keer in de nacht. Voorheen sliep ze door, hopelijk komt dat snel weer. Misschien helpt het om haar bij jullie te leggen? Geloof me... het is een fase! You can do this!

2 maanden geleden

Reactie op syldr

Hier ook. Kwam zelfs op een gegeven moment om het uur. Was aan het zeuren, ...
Zou ze niet gewend raken als ze bij ons ligt?

2 maanden geleden

Hier ook. Overdag gaat t wel goed. Maar s’avonds begint ze te huilen en wil niet slapen. Hiervoor legde ik haar in bed verliet t kamer zonder problemen sliep ze door. Nu zijn de avonden drama.

2 maanden geleden

Doorkomende tandjes misschien de oorzaak?

2 maanden geleden

Reactie op Snm20

Zou ze niet gewend raken als ze bij ons ligt?
Hier was ik ook bang voor. Ik leg haar eerst in haar eigen bed. Een paar keer kan echt geen kwaad. Jij wordt er ook niet vrolijker van als je continu eruit moet. Soms moet je even aan jezelf denken. Als je haar midden in de nacht bij je pakt is ze echt niet meteen gewend hoor.

2 maanden geleden

Reactie op Snm20

Hier ook. Overdag gaat t wel goed. Maar s’avonds begint ze te huilen en wil ...
Echt een teken van verlatingsangst. Heb je een vast bedtijd ritueel? Misschien een muziekje dat je altijd aanzet? Of een knuffel die je eerst bij jezelf hebt gelegd? Misschien een idee om in haar kamer te blijven totdat ze slaapt. Zelf ga ik altijd de was doen op de overloop, zodat ze me nog even kan horen. Dan weet ze dat ik in de buurt ben.

2 maanden geleden

Hier ook het is echt een drama. Ze slaapt nu deze periode maar bij mij in bed vanaf 12/1 uur omdat ze anders elk kwartier huilend wakker word 😣 overdag gaat thuis prima maar als we de deur uit zijn ook vreselijk huilen huilen huilen.. ze zit niet in een sprong volgens de app dus denk echt verlatingsangst want bij mij in bed slaapt ze als een roosje door.

2 maanden geleden

Hier ook en ik weet niet meer wat ik moet doen 1 uur in de nacht klaar wakker heletijd met zijn speen gooien ik wordt er gek van. Na 1 uur slaapt hij weer rond 4 uur en dan tot 8 uur 😩

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Doorkomende tandjes misschien de oorzaak?
Weet het niet.. denk het al langere tijd maar ze blijft kwijlen en bijten maar geen tandjes zichtbaar nog