9 Reacties
2 maanden geleden
Heel herkenbaar! Die van ons is van 13 maart en wil juist zoveel mogelijk staan, zitten is ook wel oké, maar het liefst staat hij de hele dag 😅 verschonen en omkleden is soms drama omdat hij gewoon omrolt en gaat staan, hij heeft zoooveel kracht ook.. 😅
2 maanden geleden
Ons zoontje heeft dit ook! Hij kan ook echt nog niet zelf tot zit komen dus ik probeer er niet in mee te gaan want het is beter voor de spierontwilkkeling als ze het zelf doen maar het is lastig want de hele tijd veel frustratie omdat hij van alles wil wat hij nog niet kan
2 maanden geleden
Mijn dochter van 25 maart wil dit ook alleen maar. Het lukt haar zelf ook nog niet om zelfstandig te zitten, maar rug of buik is totaal niet leuk meer. Ze rolt inmiddels ook veel minder dan dat ze voorheen deed. Ook wij proberen hier niet te veel in mee te gaan.. maar ze is zo blij als ze zit.
2 maanden geleden
Same!! En OOK als hij moet slapen; zitten en staan in zn ledikant… vervolgens vallen stoten en huilen alles behalve slapen
2 maanden geleden
Ja hier ook, de hele dag zitten, zittend spelen, maar hij kan wel zelf gaan zitten, dus dan is het oké denk ik