5 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben dit gehad toen hij 7 maanden was! Ook geen tandjes oid, heeft denk +/- 2 weken geduurd. Nu eet hij vrijwel alles weer!
Wij hadden zoiets van; als hij niet wil dan niet (met het vertrouwen dat het een fase was uiteraard) 🤷🏻♀️
Wel extra melk aangeboden!
Griekse yoghurt met wat fruit erdoor is hier een favorieten! Wellicht wil hij daar wat van?
2 maanden geleden
Reactie op Gisella Prosee
Wij hebben dit gehad toen hij 7 maanden was! Ook geen tandjes oid, heeft de ...
Aaaah die yoghurt is een optie idd! Welke hadden jullie?
Een banaan gaat er ook prima in nu, maar brood en groente niet 😂
At hij ineens alles weer? En weigerde hij ook brood en groente?
Ik denk idd ook van ik ga niet dwingen, maar wil idd wel dat hij gevuld is, dus ik geef dan maar iets anders (weet ook niet of ik daar goed aan doe).
2 maanden geleden
Wij hadden precies hetzelfde een week geleden! Ze was toen ook 8 maanden en een paar dagen. Gisteren heeft ze op de opvang wel brood gegeten, we gaan het thuis morgenochtend of vrijdag weer proberen… ze krijgt een extra fles op die dagen dat ze geen brood at.
2 maanden geleden
Reactie op SPMx
Aaaah die yoghurt is een optie idd! Welke hadden jullie?
Een banaan gaat ...
Gewoon Griekse yoghurt (met minder vet)! En dan wat rood fruit erdoor vindt hij heerlijk!
Hij wilde idd bijna niets toen. Soms mag hij van ons een hapje van iets lekkers (bijv hapje ijs als we dat hebben). Maar alleen als hij goed gegeten heeft, anders niet. Geen idee of hij dit al begrijpt, maar hij lijkt het te begrijpen 🤷🏻♀️