20 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Ons dochtertje is ook zon vroege kletsmajoor. Heel vrolijk en gezellig, maar liever na 7u natuurlijk. Ik haal haar altijd uit bed, neem haar mee naar mijn bed. Ff voeden en dan samen nog een uurtje of twee verder slapen. Langzamerhand merk ik wel verschuiving, dat ze later wakker wordt. Wordt misschien niet aangeraden maar dit is wat voor ons werkt en waardoor ik de dag goed volhou. :) succes met je brabbelaar!

3 maanden geleden

Reactie op Mw1991

Hoi! Ons dochtertje is ook zon vroege kletsmajoor. Heel vrolijk en gezelli ...
Pfff ja. Hij sliep net weer even door met speen van 5-5:30, maar begint nu net weer te schreeuwen en met zn speentje te spelen. Twijfel soms ook om nog een klein flesje te geven, maar hij slaapt ook al vanaf ongeveer 18:30 dus ik denk dat hij dan niet heel lang meer doorslaapt (en vanaf 6u opstaan zou ik al prima vinden)..

3 maanden geleden

Nu net een fles gegeven en teruggelegd, maar hij blijft brabbelen.. honger is het dus niet 😫

3 maanden geleden

Herkenbaar.. ik lees mee. Het was een tijdje 0615/0630, maar na een week drama nachten (hij was ziek en heeft veel ontroostbaar gehuild en veel wakker geweest snachts), is het nu 0500/0530. Ligt naast me te keten op de bank en denk ook wel honger op t moment, want ook hij krijgt zn laatste flesje om 1830. Maar drinkt deze dan vaak ook niet helemaal op 🤔

3 maanden geleden

Reactie op cinlee89

Herkenbaar.. ik lees mee. Het was een tijdje 0615/0630, maar na een week dr ...
Pfffff balen he zo vroeg.. Hier slaapt hij nu wel weer even, maar of de fles echt geholpen heeft weet ik niet..

3 maanden geleden

Reactie op SPMx

Pfffff balen he zo vroeg.. Hier slaapt hij nu wel weer even, maar of de fl ...
Ja lastig allemaal he.. ik moet ook zo de oudste weer wegbrengen naar school dus dan moet hij mee 😓 kan daarna pas naar bed.. terwijl hij nu al ligt te mopperen

3 maanden geleden

Reactie op cinlee89

Ja lastig allemaal he.. ik moet ook zo de oudste weer wegbrengen naar schoo ...
Oh pff ja dan is t helemaal lastig! Ik heb geen andere kinderen, dus dat is dan iets makkelijker... ik ga vanaf vandaag beginnen met wat later naar bed, dus om 19:00 laatste flesje en dan naar bed. Kijken of dat na een paar dagen wat helpt (heb dit wel eens gedaan, maar dan 1 nacht, en dat hielp toen niet). Een vriendin zegt dat ik het echt 3/4 nachten moet volhouden, dus ben benieuwd.
Of misschien een droomvoeding geven rond 22:00/23:00u?

3 maanden geleden

Reactie op Moeder van 1 en 1 in de buik

Of misschien een droomvoeding geven rond 22:00/23:00u?
Werkte hier niet.. dan kwam hij in de nacht als nog weer helaas.

3 maanden geleden

Reactie op SPMx

Oh pff ja dan is t helemaal lastig! Ik heb geen andere kinderen, dus dat is ...
Ja dat herken ik nog wel van de oudste, je moet inderdaad een aantal dagen een nieuw ding aanhouden voor het effect heeft. Ik ga nu ook proberen het allemaal wat te rekken, maar de laatste tijd weigert hij het dutje van 16-1630. En dan is vanaf 14 u wakker (ook hier weer; hij moet er dan uit om weer de oudste op te halen uit school).. erg lastig allemaal haha. We modderen maar wat aan.

3 maanden geleden

Mijn oudste twee deden dit en de jongste ook. Het is een fase . De oudste twee hielden dit ongeveer een week of 3 vol en de jongste sliep vanmorgen ineens weer tot half 8.

3 maanden geleden

Reactie op cinlee89

Ja dat herken ik nog wel van de oudste, je moet inderdaad een aantal dagen ...
Dat 3e dutje wilde hij hier nooooit doen, dus die is hier allang weggevallen. Misschien speelt dat ook mee 🙃 hopelijk voor ons gaat het snel wat beter! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Moos91

Mijn oudste twee deden dit en de jongste ook. Het is een fase . De oudste t ...
Hier is het al zo'n 2 maanden 😢

3 maanden geleden

Ik heb ook wel eens gelezen dat het te maken kan hebben met ze ‘s ochtends voor 9u naar bed doen. Omdat ze dan denken “ik kan toch straks weer slapen”. Dus wij leggen ze nooit voor 9u ‘sochtends op bed.

3 maanden geleden

Reactie op eef202

Ik heb ook wel eens gelezen dat het te maken kan hebben met ze ‘s ochtends ...
Ik ga dat nu ook proberen: 19u naar bed en eerste dutje rond 9 idd.

3 maanden geleden

Gisteren hebben we de middag flessen eentje kleiner gemaakt (150+5) en het hapje wat vervroegd (1645). En toen 19 u gewoon een 210+7 papfles, en afgelopen nacht is hij wel wakker geweest voor het speentje om 0400 maar daarna weer doorgeslapen tot 0630.. hij had wel ook het slaapje van 1615 tot 1645 deze keer gedaan, dus dat was ook fijn. Vandaag maar weer afwachten haha

3 maanden geleden

Reactie op cinlee89

Gisteren hebben we de middag flessen eentje kleiner gemaakt (150+5) en het ...
Eerste dutje is bij ons inderdaad ook altijd rond 0900. Nu ook het fruithapje ervoor gegeven ipv er na, zodat hij meer honger heeft bij de fles van 1030

één maand geleden

Hoe gaat het hier inmiddels? Hier ook een dochtertje dat sinds zo’n maand altijd rond 05:00 wakker is

één maand geleden

Reactie op Liisss

Hoe gaat het hier inmiddels? Hier ook een dochtertje dat sinds zo’n maand a ...
Hier is hij momenteel al 2 weken iedere nacht van 3- minstens 4 wakker en soms ook al eerder en vaker wakker, heel veel huilen en lastig in slaap weer te krijgen 😓 zijn er meestal 1-1 1/2 mee bezig om hem weer in slaap te krijgen voor een poosje. Het breekt hier aardig op.

één maand geleden

Reactie op cinlee89

Hier is hij momenteel al 2 weken iedere nacht van 3- minstens 4 wakker en s ...
Hier hetzelfde… snap er ook niets van