38 Reacties

9 maanden geleden

Wow das wel ernstig! Gelijk een klacht ingediend neem ik aan bij de makers van die machine 😵? Wij hadden ontdekt dat de maten op de difrax flessen niet altijd klopten maar dan gaat het 'gelukkig ' maar om 10cc verschil bijv 🫤. Ook echt sneu voor je zoontje! Hopelijk is het dan inderdaad ook geen kma.

9 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Wow das wel ernstig! Gelijk een klacht ingediend neem ik aan bij de makers ...
Wij gebruiken ook difrax flessen, heb gelijk even gecheckt en bij ons kloppen die gelukkig wel!

9 maanden geleden

Ik heb hier wel meer over gehoord idd. Kijk eens op het forum of Google. Dan vind je het geheid. Klote zeg dat het verkeerd is gegaan. Erg slecht van het product.

9 maanden geleden

Ja dit is een bekend probleem. Ik zou het product proberen terug te sturen omdat het niet naar behoren functioneert.

9 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Wow das wel ernstig! Gelijk een klacht ingediend neem ik aan bij de makers ...
Wat hebben jullie gedaan met de dosering van de Difrax fles? Bij ons klopt deze ook niet. 😅

9 maanden geleden

Reactie op Route1234

Wat hebben jullie gedaan met de dosering van de Difrax fles? Bij ons klopt ...
Ik niks, zelf rekening meehouden

9 maanden geleden

Ahhh wij hebben ook de brezza , ik ga het gelijk checken morgen

9 maanden geleden

Maar misschien een stomme vraag maar hoe check jij dit? Want ik duw op de knop en alles gaat automatisch

9 maanden geleden

Ik gebruik heb alleen voor water nog , en doe dan zelf de scheppen erbij

9 maanden geleden

Reactie op Brenjole1985

Maar misschien een stomme vraag maar hoe check jij dit? Want ik duw op de k ...
Dit vraag ik me ook af! Heb ook een baby brezza en wil het nu graag checken

9 maanden geleden

Reactie op Brenjole1985

Maar misschien een stomme vraag maar hoe check jij dit? Want ik duw op de k ...
Ik heb een boterham zakje in het zwarte klepje gedaan. Wel opletten dat het buisje voor het water vrij blijft. Dat loopt dan gewoon door dat klepje de fles in maar het poeder wordt opgevangen door het zakje. Vervolgens poeder in een bakje doen en dan terug scheppen met het schepje uit het blik

9 maanden geleden

Reactie op Maca2024

Dit vraag ik me ook af! Heb ook een baby brezza en wil het nu graag checken ...
Lees hierboven! Ben benieuwd of hij bij jullie wel klopt!!

9 maanden geleden

Reactie op AichaAicha

Ik gebruik heb alleen voor water nog , en doe dan zelf de scheppen erbij
Ja maar eigenlijk mag dit niet kunnen. Ik heb 289 euro betaald niet om dan alsnog alles zelf te doen dan kon ik net zo goed de waterkoker aanzetten.. slecht ik heb t nog niet gecheckt maar doe dat vanmiddag Anders dien ik echt een klacht in

9 maanden geleden

Ik heb een boterham zakje in het zwarte klepje gedaan. Wel opletten dat het ...
Zwarte klepje? Uhm waar zit die dan want ik vermoed dat jij dan andere kleuren hebt van de brezza

9 maanden geleden

Reactie op Brenjole1985

Zwarte klepje? Uhm waar zit die dan want ik vermoed dat jij dan andere kleu ...
Je doet een boterhamzakje in het filter. En dan gewoon een fles eronder en een flesje maken zoals je normaal doet. Er komt dan alleen water in het flesje en het poeder komt in het zakje. Ik heb het geprobeerd en bij mij was er eerst te weinig poeder (3 scheppen bij 150 ml). Ik heb het poeder aangevuld bij de machine (ookal was het nog niet onder de minimale streep) en nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik 4.5 schep bij 150 m.. dus ja niet helemaal precies maar in ieder geval niet totaal afwijkend. Maar heel belangrijk dus om altijd echt het poeder goed aan te vullenl

9 maanden geleden

Reactie op Maca2024

Je doet een boterhamzakje in het filter. En dan gewoon een fles eronder en ...
Oke thanks!!! Oke goed dat je t zegt want t poeder liet ik altijd opgaan tot ik er een melding van kreeg op t schermpje

9 maanden geleden

Reactie op Brenjole1985

Ja maar eigenlijk mag dit niet kunnen. Ik heb 289 euro betaald niet om dan ...
Nee je hebt helemaal gelijk maar ik was er ook wel klaar mee dat het zoveel extra melk verspilt want je mag niet onder de min lijn komen terwijl er dan nog wel echt genoeg inzit en je moest hem dus elke keer snel bijvullen ( mijn mening) mij eerste dochter had geitenmelk van nannycare ivm intolerantie en die potten koste 40 euro per stuk .. zo ben ik eigenlijk alleen met het water begonnen en met me zoon niet gestopt met nu ook als ik op 210 druk er vaak maar 180/190 uit komt maar zit in het buitenland en kan er niet echt achter aan gaan nu

9 maanden geleden

Bij ons klopt de 180cc dosering inderdaad ook niet. Hij geeft wel 180 water maar geeft 2 scheppen poeder te veel... nou wad t in ons geval niet zo erg want ons kindje zat op -1 op de curve, en is iets ingelopen en zit nu net onder het gemiddelde. Maar nu we dit weten gaan we de flesjes weer even met de hand maken want het kan natuurlijk ook vervelende klachten opleveren😉

9 maanden geleden

Hier ook geprobeerd met flesje van 150, geeft wel genoeg water. 3x geprobeerd, gaf een keer 2,5 scheppen en de andere keren 4 scheppen ipv 5 ..

9 maanden geleden

Heb het net getest en val echt achterover. 289 euro betaald voor dat apparaat. 180 cc water komen nog geen 3 schepjes melk bij, terwijl het er 6 moeten zijn!