4 Reacties

één maand geleden

Ik zou niet zo moeilijk doen en het gewoon proberen

één maand geleden

Je moet doen wat goed voelt.. wel gek dat ze gelijk iets anders willen aanbieden vind ik persoonlijk 🤔. Misschien last van tandjes? Eventueel aanbieden als pap zodat ze haar vocht wel krijgt?

één maand geleden

Ik heb ook een keer bericht gehad dat ze van de eerste fles slechts een paar slokken had en daarna weigerde, bleek de speen verstopt te zitten 🙈 verder ook een paar dagen minder gedronken door tandjes (toen waterijsjes bij gegeven om het vochtgehalte op peil te houden). Vind persoonlijk natuurlijke voeding een mooi streven maar 100% zou van mij niet hoeven. Als ze dus flessen blijft weigeren zou ik aanvullen met niet natuurlijke producten dus helemaal prima vinden (maar ik voed mijn kind dan ook niet 100% puur natuurlijk op)

één maand geleden

Als zij geitenmelk gewend is vraag ik mij af of zij Nutrilon wel zou drinken?! Ik kan mij eerder voorstellen dat zij in de andere omgeving of door andere mensen de fles niet wil drinken en dan maakt het niet uit wat erin zit. Misschien moet zij nog wennen als dit pas haar eerste echte dag is. Dus eerder ophalen lijkt mij goed. Je kan ook ander eten mee geven wat in jullie voedingspatroon past. Misschien dat zij op de opvang wel vast voedsel wil eten en water wil drinken en dan kan zij in de avond een extra flesje drinken.